Ik vergeet steeds foto’s te maken. Maar dit was gisteren mijn tussendoortje in de zon. Smoothie van aardbei, blauwe bessen, mango en banaan met yoghurt.
Jindai
Geplaatst: 14-06-22 19:40
Die cupcakes zien er mooi en lekker uit!
Ik at hetzelfde als gisteren, pastasalade. En nu nog een bakje heerlijke zoete aardbeien met wat slagroom
pien_2010
Geplaatst: 14-06-22 19:47
Linsxdot alvast proficiat en je gebak ziet er heerlijk uit.
Hier lekker uiteten in Rosmalen
En monchou toetje met kersen, maar geen foto van gemaakt
DearDarling
Geplaatst: 14-06-22 23:40
pien_2010 schreef:
Linsxdot alvast proficiat en je gebak ziet er heerlijk uit.
Hier lekker uiteten in Rosmalen
[ [url=m/3hIp48.jpg]Afbeelding[/url] ]
En monchou toetje met kersen, maar geen foto van gemaakt
Lunch, springrolls met little gem, komkommer, wortel, mango, vega ‘kip’ schnitzel, koriander met een dipsausje van pindakaas, sojasaus, geroosterde sesamolie, limoensap, agavesiroop en chilivlokken
Steefz
Geplaatst: 15-06-22 17:56
Gefeliciteerd, LinsxDot!
Springrolls
Lunch: omelet van gerookt ei met groenteprutje
Diner: mac and cheese gemaakt van een pak kaasfondue
Gister in de Efteling, vega(n?) worst Thuis pokebowl besteld met vegan zalm, was lekker!! Al zo lang zin in Pastasalade
pien_2010
Geplaatst: 15-06-22 22:12
Suliko en Miesemuisje wat ongelooflijk lekker.
Wij hadden een heeeel erg speciaal diner met 5 mensen (opa, oma met zoon en 2 kleinkinderen). De kleinkinderen hadden in Delft bij HANNO gereserveerd. Hanno serveert eten van over de hele wereld en wij hebben gekozen om alles met zijn ons vijf te eten. De meiden bestelden iedere keer twee hapjes die we dan in aantal van 5 geserveerd kregen. Het eten vonden wij van zeer hoge kwaliteit, de alcoholvrije drankjes waren echt top en zo vreselijk lekker en het gezelschap natuurlijk We hebben voor volgend jaar alweer gereserveerd
Op een gerechtje na staat alles op de foto. We hebben heerlijk 2 uur zitten smikkelen.