Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
)
Maar wel naar de hardlooptraining geweest
(15 minuten HIIT op de roeimachine, 45 minuten krachttraining onderlichaam), 20 minuten wandelen
Picassox schreef:Vandaag:
O: grote smoothie van 1 banaan, 2 flinke handen blauwe bessen, 1/3 van een rauwe courgette, 1 el 100% pindakaas en 200 ml ongezoete amandelmelk
T: 100 gram granaatappelpitjes, een haver latte en twee choco biscuitjes
M: 200 gram gewokte spinazie, een groentenburgertje en een bakje met 100 gram kokosyoghurt, een handje frambozen en 4 el Eat Natural granola (had méga trek?)
A: 2 handjes hot krokantjes (van die rijst zoutjes), halve bak melk chocolade pinda’s en paar happen mislukte vegan quiche met tofu en tomaat
B: 25 minuten hardlopen, 10 minuten krachtoefeningen tussendoor, 1 paard rijden, 4 km wandelen en denk dat ik maar een halfuur ga baantjes trekken hoor Venthe
Picassox schreef:B: 25 minuten hardlopen, 10 minuten krachtoefeningen tussendoor, 1 paard rijden, 4 km wandelen en denk dat ik maar een halfuur ga baantjes trekken hoor Venthe
Veel plezier beiden!
Ik zag dat ze bij de New York Pizza ook al bloemkool bodems hadden. Maar pizza eet ik maar 1 keer in het half jaar of zo.
+ grote kop automaat cappuccino (2x van zo’n klein bekertje)
Ik eet zelf eigenlijk alleen pizza omdat mijn vriend dat af en toe "nodig heeft" omdat hij de rest van de tijd met mijn vega(n) gerechten mee eet
Gisteren hadden ze weer eens tweede pizza gratis bij New York Pizza, dus het was weer tijd 
: