Bhriseis schreef:Ik vind het echt reuze meevallen Eline! Je lijkt al een tijdje meer trek te hebben; het kan zijn dat je lichaam even wat extra nodig heeft, zoals Lis zegt
Nou ik vind 100 gram (verzadigd)vet op een dag wel een beetje too much eigenlijk
Staan ook wel 100 gr eiwitten tegenover dat wel. Maar werd gister gewoon een beetje naar van mezelf, zo'n onstuitbare drang naar eten. En toen aten we hier tot overmaat van ramp ook nog pizza als avondeten
Ik denk ook wel dat ik toch wat meer verbruik op een dag dan ik in eerste instantie dacht. Zit op dagen als deze denk ik echt wel boven de 2500 kcal in verbruik.Vandaag nieuwe poging! Neem wat extra dingetjes mee voor tussen mn lunch en avondeten want daar gaat het mis. Ik werk tot 18.00 uur, en mn laatste pauze is rond half 1. Dat is lastig want echt eten tussendoor gaat niet omdat ik in een winkel werk. Maar wat kleine dingetjes lukt vaak nog wel tussen het klanten helpen en schoonmaken door.

Gelukkig heb ik ze richting vriend kunnen schuiven, want ik was er echt klaar mee na die dagen vol taart en zwaar eten. Maar lekker dat die dingen zijn! Verstandig dat je maar twee stuks koopt

lust ik zelf niet, maar mn ouders hadden uiteindelijk beslist. Wraps hou ik er in voor morgen!
Vandaag weeer lekker een nieuwe poging