Ik eet idd heel veel vezels. Maar hoe zou ik dat anders kunnen doen zonder meteen ongezond te eten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik heb al beloofd dat ik die dagen ook zal posten 
) en ook regelmatig wit (stok)brood omdat mijn vriendje dat koopt. Maar ik ga het eens in de gaten houden.
) . Als ik dat niet meer zou doen zou het allemaal veel makkelijker gaan, maar veel te verleidelijk
.
Ik vind van die gewone witte rijst bijvoorbeeld echt niet te vreten. Zo smakeloos! Ik heb dan liever basmati of pandan.
Voordeel is ook, het is een taart met een doorsnede van ik denk 20 cm (in het boek althans), dus dat zijn 6 echt kleine porties. Met een lading blauwe bessen er op is ze ook heerlijk. Een deel hoef je wel 3 dagen op voorhand te doen, maar ze is echt de moeite waar; het is een recept van toch wel de beste patissier/bakker van België van zijn tijd. Hij had ook altijd een hele lading aan speltproducten, jammer dat de zaak zelf nu niet meer bestaat.

denk dat ik maar ff ga bol.commen
Fantabulouss schreef:Kent iemand hier het boek Eet je zelf mooi, slank en gelukkig van Amber Albarda?![]()
Ik was gisteravond bij vrienden en zag het liggen, heb er echt een hele tijd in zitten lezen! Ze legt echt uit hoe je nou echt gezond kan eten, wat de oorsprong van producten is, en hoe je zo clean mogelijk kunt eten dus zonder allerlei toegevoegde rommel, en theorie over ons lichaam en wat voedingsstoffen erme doen.... echt een fijn boek! denk dat ik het ook maar ga bestellen