Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pashon schreef:http://kilroynews.net/latestnews.htm
de rode pegot 106 dat is er nog over van mijn auto. nadere uitleg komt waarschijnlijk morgen. ga nu naar het ziekenhuis waar mijn zus is opgenomen.
(Even klikken/ kijken op foto van de week 2 december)

het zit je niet echt mee he!
ook nachtenlang wakker liggen, doodmoe zijn overdag en dan nog niet slapen 

Kon gelukkig best aardig meekomen
Wel heeeeel zwaar, maar voel me echt goed nu! Voel al m'n spieren
Maar heb wel veel energie
En daar gaat het om
Ga dit waarschijnlijk elke week doen samen met een vriendin! 
Rondje rennen, laten vallen en opdrukken, rondje rennen, laten vallen en sit ups, rondje rennen, laten vallen en opdrukken, enz.. 
) en tussendoor even snel douchen 

wat een klap! je hebt geluk gehad. en hoe gaat het met de zwangerschap als ik vragen mag?

maar daarna nog even inschrijven voor tentamens en aangezien dat een nieuw systeem is wat niemand snapt, trekken we daar ook maar een uurtje voor uit 

is iig wel de planning, en heb er wel weer even zin in, dus zal wel doorgaan
) op muziek allerlei oefeningen om je diverse spiergroepen te trainen! ik heb het nu paar keer gedaan en vind het heel erg leuk (ondanks dat je haast niet meer kan lopen de dagen erna
)
, vriendje was in een goede bui)
Gelukkig is er relatief weinig met haar aan de hand, evengoed zal het herstel wel even duren. Een beetje geheugenverlies is heel normaal in deze situatie, daar moet je je geen zorgen om maken. Mijn moeder heeft 19 jaar geleden een soortgelijk ongeluk gehad en was er veel slechter aan toe. Die is echt een week 'kwijt' in haar geheugen.