Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Jeetje paulien, klinkt allemaal erg heftig.
Ondanks dat je eten nu niet echt lekker vindt, hoeveel kan je eten voordat je zegmaar vol zit?
En voor hoe lang is dit, gaan ze de "band" verwijderen als deze zijn werk gedaan heeft?
Als je het vervelend vindt om te antwoorden dan hoeft het niet hoor. Ik snap dat het erg moeilijk kan zijn.

5 jaar
Had m'n eerste consult na de start en ben nu 2,5 kg afgevallen in 4 weken. En dat terwijl ik de laatste 2 weken nauwelijks heb gesport en niet zo netjes heb opgelet met eten
Maar het tij is gekeerd en ik ben aan het afvallen na 9 maanden ploeteren en ondanks alles aankomen! Jeuj!

ga zo door hoor.

maar oke, ik mag ook wel iets hebben. voel me nu nietzo slecht. dus dat is oke!
dan heb ik een weegschaal. 

hoe is het met jou? Wel er zijn nog 2 biscuitjes bijgekomen en 2 handjes pinda's
Ben wel goed tekeer gegaan met het wandelen, heb wel minimaal 20 min an de 45 hardgelopen...
Frustraties die zich hebben opgehoopt denk ik. Heb ik normaal geen last van hoor maar mijn emmertje is nu echt overgelopen.
Hoop dat je wat van je af kunt zetten met rijden en in La France!
Moet wel opletten dat ik niet te weinig eet, wil niet onbewust roofbouw plegen op m'n lichaam 

) of dat hij oprecht interesse heeft. Dus ik heb vanaf woensdag niks meer laten horen en toen belde hij gisteravond voor een gezellig praatje, hoe het met me ging en of ik het leuk had gehad op school. Dus ja, dat lijkt dan wel weer positief
Maargoed, zie vanavond wel hoe hij doet en waar het schip strandt
Sterkte...