Ik vergeet vandaag dus volkomen, en morgen wordt streng balansen, zeker overdag qua eten.
Planning; O: 2 beschuiten met halvajam T: appel L: 2 volkoren boterhammen (halvajam en kipfilet) T: kiwi A: gekookte aardappels, bietjes en gehaktcordonbleutje T: -
Zal op school wel honger krijgen, dat heb ik altijd als ik heel vroeg eet, want tussen die pauzes zit zoveel tijd. Normaal doe ik niet aan honger lijden, maar morgen moet het toch echt. Zeker na wat ik vandaag allemaal op heb. Moet eigenlijk morgenochten wegen maar stel het een dagje uit.
@ Annetje; Bommen was best wel zweten geblazen ga denk ik donderdag ook. Ik kan er alleen geen biet van; armen en benen tegelijk en dan onregelmatig enz. Ik lig echt dubbel tijdens dat bommen....
DIt was vandaag: o: magere yoghurt met muesli t: - l: appel, kopje tomatensoep, 4 snack a jacks, plak ontbijtkoek met lightboter, koffie verkeerd t: rol rolo's --> te slecht daarna gebomt a: fusilli met hamblokjes,courgette,prei, champignons,ui,knoflook en beetje roomkaas
Bewegen Op Muziek LotteAnna, hoe laat ga je donderdag? Kunnen we misschien wel samen gaan Zie ik ook eens een keer wie er achter jouw gebruikersnaam zit.
Ik ga nu lekker slapen. Morgen weer stallen doen, verder niets op het programma
Vanaf morgen ga ik weer naar de sportschool! Niet zo vaak als eerst (6x in de week) aangezien ik nu weer paardrijd, maar wel 2/3x per week Beter dan niets toch?
Alleen de vriendin met wie ik zou gaan heeft net al voor de 100ste keer afgezegd, beetje jammer. Alleen is het toch nét wat moeilijker om vol te houden.
Nou.. hij gaat lekker hier! Ben nu 2 dagen bezig met mn dieet en ik voel me gruwelijk.. Ik kan alleen nog maar aan eten denken, ondanks dat ik de hele dag druk in de weer ben geweest op de dierenambulance. Ik weet niet of me dit gaat lukken
Ik ken de film niet, maar ze zijn op stal er wel enthousiast over. Ik heb vandaag gezondigd en kwam er pas achteraf achter. Of nou ja, ik wist het wel eigenlijk. Ik heb heerlijk tagliatelle gegeten (hoe schrijf je dat) met roomsaus en heel veel groenten. Wel heel lekker. Verder vandaag fruit en 's morgens en 's middags krackers. Dus dat is dan wel weer goed.
@ Eightlegged. PRobeer het gewoon vol te houden. Denk aan het resultaat. Natuurlijk is het moeilijk maar probeer niet te blijven hangen in die periodes. Vandaag ging het ook weer niet super, naast m'n geplande maaltijden ook 2 bittenballen en weer te veel bier gehad. Op zich vind ik het snoepen niet echt moeilijk, maar ik drink echt iets te veel bier.
Ik weeg nog steeds/alweer 62.5 Ik snap echt niet waar die halve kilo vandaan komt.
Mijn planning: o: twee maaltijdcrackers met philadelpia en sla, rijstwafel met d'light jam t: maaltijdcracker met kersen jam l: twee rijstwafels met stroop, een stuk komkommer en een plakje kandijkoek t: b'tween + halve appel d: aardappelschijfjes uit de oven, met kaassaus, rode kool met stukjes appel, iets vegetarisch + sla en komkommer t: /
Beweging: alle stallen uitmesten. Is wel genoeg denk ik zo.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 06-09-06 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje wat gaan jullie hard Ik heb gisteren een nieuwe winterjasvan Only gekocht, onwijs leuk dingetje en paste gewoon makkelijk in de M
O: Fruit n Fiber met magere melk, plakje ontbijtkoek T: - (ortho) L: 2 volkorenboterhammen met kipfilet en wat peper & zout T: Sinaasappel en pruimpjes D: Nog onbekend
o: magere yoghurt met handje muesli en kiwi t: koffie verkeerd l: 2 boterhammen met huttenkaas en tomaat t: nectarine a: met verticale eten; geloof mexicaans met tacochips en gehakt, groenten enz, ook toetje met bananen en ijs (daarna piemelparty, haha, girlsnight; soort tupperwareparty waar ze vibrators enz gaan laten zien hahahaha) dus ook nodige wijntjes/biertjes
Mijn planning voor vandaag: 1ste o: Sinaasappel en wat drinken Gesport 2de o: 2 crackers, 1tje met kaas en 1tje met sandwitchspread. l: Weet ik nog niet, maarik denk dat ik een lekker broodje gezond ga maken met veel sla. t:- a: aardappels, sperzieboontjes en vlees weet ik nog niet.
Haha Lotte geniaal Bij welke vereniging ben je lid?
Mijn dagplanning: O: magere yoghurt met fruit'n fibre T: - L: kopje soep met een bruine boterhammen met linesse/tomaat/rucola T: banaan D: ? eet met een vriend
Denk dat het vandaag lastiger wordt... O: ontbijtkoek + appel T: appel L: 2 boterhammen + coupe soup T: Ontbijtkoke D: geen idee, dineetje bij buren.. heb het idee dat het kaasfondue is Heerlijk gezond T: die slaan we dan maar over