En ik 2 broodjes...1 met appelstroop en 1 met niks... Verder drink ik nu wel heel veel aanmaaklimonade, een heel klein beetje siroop door het water om de smaak wat te breken (kan toch geen kwaad denk ik?), want dat water komt me nu echt een beetje de neus uit... Ik weet nog niet wat we vanavond eten maar ik hoop iets gezonds.
Mijn ontbijt: Magere yoghurt met beetje vanille vla.
Lunch (voor straks) 2 volkorenbroodjes met appelstroop en kipfilet (of eentje met smeerkaas)
tussendoor: weet ik nog niet
Avond eten: Of lasagna of spaghetti met sla (woensdag eten we altijd een van die twee dus dat is makkelijk, dat weet ik al van te voren ).
Ik eet niks tussen ontbijt en lunch omdat ik meestal pas om 11 uur ontbijt en om half 1 alweer lunch dan vind ik het beetje onzin om nog iets tussendoor te nemen Ik vind trouwens wel dat mn buik er beter uit gaat zien, ondanks dat mn gewicht niet zo erg afneemt. (zouden mn buikspieroefeningen dan eindelijk zn werk doen )
Ik heb ontbeten met 1 boterham met halva jam en 1 met sandwichspread en net geluncht met 2 boterhammen met dieetboter en chocovlokken (had ik echt zin in) en 2 met sandwichspread
Ik heb ontbeten met een bord havermoutpap en 2 kiwi's. Nu ga ik een Landoogst eten en dan straks ergens lunchen. M'n vader heeft een fruitmand gekregen
Ja ik heb vandaag best veel gefietst maar het waait zo hard heb er echt jaren over gedaan Nouja in totaal uurtje gefietst dus heb mn beweging wel gehad, vanavond naar dr kroeg ook weer 10 min heen en 10 min terug dus zit wel goed Vanmiddag als tussendoortje een appel gehad en paar chippies (echt maar 5 ofzo). En straks spaghetti of lasagna eten.
Haha ja kan er ook niet tegen, en aangezien ik ook een scooter heb denk ik dan hele tijd van hmm met me scooter was ik nu al daar, en daar en thuis en hmm Nouja
Ja ik zat dan wel op mn brommer, maar door die wind vanmorgen toen ik richting stal ging kreeg ik het mooi koud En ik kreeg ook nog een beetje regen op me
Hmm, ik ga zo in dit weer hardlopen, haha! Zal wel zien wat dat gaat worden... Volgens mij ga ik het koud krijgen. Daarna lekker warme pap eten en over een paar uur pilates
Vanavond met een vriendin naar de stad! Kijken welk menu bij de Turk de meeste groente heeft.
Ik ben net naar de dokter geweest, zag gisteren iets van ene kwartier lang allemaal zwart voor m'n ogen, en niet eens echt duizelig ofzo. heel vaag. maar goed, de dokter wist zelf ook niet echt wat het was geloof ik. M'n bloeddruk was wel wat aan de lage kant (88 over 50 geloof ik..) maar hij zei dat het idd wel kon komen van het lijnen, maar dat ik gerust een beetje mocht lijnen Was een invaller, en veel wijzer werd ik er dus ook niet van
mijn bloeddruk was de laatste keer iets van 70 120 of 70 110 en toen ik 60 110 had vond de dokter hem al laag, dus ik vind die van jou wel héél erg laag??
Hoeft op zich niets met lijnen te maken te hebben, was bij mij ook niet zo.. Maar als je ook al niet meer ongesteld wordt zou het bij jou heel goed kunnen dat het daar wel door komt. En als je bloeddruk echt zo laag is, zou ik er toch maar eens wat aan gaan doen.. gaat het nu al beter met eten?
Ja gaat wel redelijk, hou me nog wel aan m'n punten, gisteren zat ik aan de 18. (is in elk geval al iets meer ) Vanochtend woog ik wel wat minder. Eerst was het 53 kilo vanmorgen en eventjes daarna was het 53.5
Ik heb trouwens niet gemeld bij de dokter dat ik niet ongesteld wordt, voelde me totaal niet op m'n gemak bij hem.. m'n eigen dokter is op vakantie ofzo hij zei trouwens ook dat ik meer zout moest eten om de bloeddruk wat omhoog te halen.
Nee kan ik me voorstellen dat je dat dan niet wil zeggen. Hmm, dat wordt extra zout over je eten doen Wel goed dat je nu weer aan 18 punten komt! Dat is in elk geval al een hele verbetering lijkt me.