Dat is echt te oud. Heb ik ook een keer gehad maar daar ging het om een moeilijk leesbare 3 die vermoedelijk voor een 8 is aangezien.
Vervelend als zoiets voorkomt, ik zou er alleen een punt van maken als de inhoud van het pakket krap aan de waarde komt, niet als de rest van de producten een flinke waarde vertegenwoordigt.
Neroo
Geplaatst: 16-03-19 18:35
Ik ben zojuist bij bakker de vocht geweest! Heel blij mee 1 stokbrood 1 volkoren brood halve stevig donkerbrood 6 witte en 6 bruine bolletjes 4 worstenbroodjes met spek en 5 harde broodjes
Hoe doen jullie het als jullie een aantal harde broodjes krijgen? Meen wel eens te lezen dat er iemand was die ze in doet vriezen. Gaat dat goed?
Bakker godfried de vocht heeft ook veel vestigingen rondom eindhoven. Pakket was 4.99, maar waarde haal je er flink uit, gezien worstenbroodjes vaak al erg duur zijn bij de bakker. Dus aanrader!
En ik ga ze meteen in de vriezer gooien, vanavond soep met stokbrood
Harde broodjes kan je invriezen. Wat lekker is is als ze ontdooid zijn ze een klein beetje vochtig te maken en dan 1 a 2 minuten in de oven te leggen op 200°, worden ze weer krokant.
Hier bij de bakker: 2 volkorenbrood Half krentenbrood 4 zonnepittenbolletjes 1 kaasstengel 1 kaiserbol 1 tarwepistolet
Bij de Plus 1 maaltijdsalade 1 kipteryaki met bamimaaltijd 6 kipcordonbleu 1 flesje pittige cocktailsaus 1 zakje sla melange
Ik ben voor het eerst bij de Spar City in Amersfoort geweest. Zeer tevreden met mijn pakket. 3,99 betaald en er zit zeker voor 22 euro aan producten in de tas!!
Die yoghurt krijg ik natuurlijk nooit allemaal op, maar bizar genoeg veel yoghurt nog zeker een week houdbaar!