Bevries 1 banaan, liefst overrijp, in stukjes. Doe in de keukenmachine, met een flinke scheut kokosmelk. Eventueel een snufje bruine suiker en/of kaneel. En smullen maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Hou je van kokos? Probeer eens ijs te maken met kokosmelk:
Bevries 1 banaan, liefst overrijp, in stukjes. Doe in de keukenmachine, met een flinke scheut kokosmelk. Eventueel een snufje bruine suiker en/of kaneel. En smullen maar(als je niet van kokos houdt kan je het ook weglaten, of maar een heel klein beetje erbij doen, dan proef je het niet zo)
Suliko schreef:Welkom Azmay!
Mag ik vragen waar je last van hebt, aangezien je spreekt over beter worden? Zelf heb ik echt bizar veel baat gehad bij vegan (en suikerloos) eten met betrekking tot vermoeidheid, bizarre pijnklachten en vage klachten als gevolg van de ziekte van lyme. Hopelijk heb jij er ook baat bij!
Azmay schreef:Suliko schreef:Welkom Azmay!
Mag ik vragen waar je last van hebt, aangezien je spreekt over beter worden? Zelf heb ik echt bizar veel baat gehad bij vegan (en suikerloos) eten met betrekking tot vermoeidheid, bizarre pijnklachten en vage klachten als gevolg van de ziekte van lyme. Hopelijk heb jij er ook baat bij!
Ik heb klachten die op Lyme lijken maar ze zeggen dat ik dat niet heb (voor zover ze daar zeker in kunnen zijn). Ze noemen het nu fibromyalgie en CVS maar het komt er op neer dat ik gewoon echt geen energie heb en constant pijn.
Eigenlijk wilde ik niet zo ver gaan als suikerloos oid maar ik eet nu groente en fruit tussendoor en maar soms een snoepje oid en anderhalf glas "suikerdrank" en verder water. Dus eigenlijk loopt dat ook al niet heel verkeerd moet ik zeggen
Suliko schreef:Oeh zou ik dat recept mogen?