Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BloemBloem schreef:Uitkijken ook met paprika, is ook wat hoog in kh, een halve kan
wel hoor. Bifi's zijn mijn favo tussendoortje! Gekookt eitje, plakjes vleeswaren
, als ik dat als eerste tussendoortje pak, kan ik aan het eind van de middag bij de koffie 2 blokjes pure chocolade eten
, heb ik toch liever dan paprika
Marietje35 schreef:![]()
Mag ik hier ook meekletsen?
Ik ben per vandaag samen met mijn vriend begonnen met koolhydraatarm, ik wil 5-10 kg eraf, hij moet er echt 30 kwijt.Ik doe meer met hem mee om te steunen, maar voor mij zou dus 5-10 kg eraf ook niet verkeerd zijn. Hij heeft echt al veel geprobeerd, maar dat had eigenlijk altijd een jo-jo effect als resultaat.
Via via op KH arm gekomen en het lijkt mij echt super vol te houden.
Wat ik begreep is het in de eerste 2 weken max 20 gram KH op een dag, daarna max 50?
is! De afgelopen vakantie heb ik helemaal nergens
!
! Weet dat het wel weer over gaat, maar ik moet er echt weer even doorheen! En hongerrrrrr..... Die E-nummers ed is echt vergif hoor, na een zak chips zit ik echt nog steeds niet vol

Die van Natrena 
, maar dan zal ik toch echt de sportschool in moeten
zz

Heb al zoveel kookblunders gehad. Laatst nog met kokosmacronen, mijn vriendin en ik namen een hap en stikte serieus bijna, zo gortdroog waren die krengen