Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

EskeGirl schreef:O: 2 speltboterhammen (jam en pindakaas)
L: 2,5 speltboterham (kaas en pindakaas)
T: appel
A: varkenskarbonade, kolraap, krieltjes, appelmoes, schaaltje vla als toetje
T: 2 biscuitjes, mandarijn, 2 crackers (kaas en jam)
) Maar als ik al mn beweging bij elkaar optel kom ik ook wel aan 2500 kcal die ik verbruikt heb. Alleen had het liever iets gezonder opgelost

AllstarLove schreef:Hmm, ik heb het gevoel dat je lijstjes steeds schaarser worden. Wil je afvallen of doe je dit onbewust?
]
EskeGirl schreef:Eet jij wel groente rhine? En vlees (of noten of peulvruchten)? want je lichaam krijgt zo een flink tekort.
Dus vanmiddag even van Blogilates abs on fire (9/10 min) en butt on fire (ong 12 min) gedaan
Pasta is wat laag in gewicht maar wil rond half 10 mijn bed in om bij te slapen en anders heb ik een volle maag met slapen. Merk het vanzelf als ik nog honger heb, pak morgenvroeg anders wat meer havermout als ontbijt om mijn dag te starten
) en een uurtje gespind 
xEmily schreef:Lijstje vanmorgen=vandaag dus drop ik ook alvast hier neer;
O: Kwark met ontbijtgranen (pak moet op) + rozijnen
L: Lunchen bij een vriend, worden dus meerdere boterhammen/beschuiten met chocola/kaas/schuddebuikjes/jam x'D (die hebben zulk lekker brood daar)
Werd: 1 croissant met kaas, 3 van die harde broodjes (1 met brie en gezoute spek dinges, 1 1/2 met choco vlokken, 1/2 met kaas).
T: Halve zak croky chips naturalA: Bij La Place(geen honger door chips)
T: Koekje bij de thee
T: 3x choco chip koekje
B: 45 min zwemmen.
Morgenavond ga ik ook afspreken met vriendinntjes en komen er dus genoeg hapjes & drankjes

En morgen zal je vanzelf trek hebben in gezonde voeding.

NeverGiveUp schreef:O; Pannekoekjes met 1 ei, 1 banaan, schepje honing, soya melk en een klein beetje bloem. Eroverheen kaneel, rozijntjes, wat paranootjes en aardbeien.
L; Twee volkorenbroodjes met hummus, avocado, scrambled egg, tomaat en wat peper.
T; Twee rijstwafeltjes met hagelslag
A; Prutje met gehakt, bruine bonen, bleekselderij, tomaat, prei, paprika, spekjes, champignon en wortel. Een paar strookjes broccoli en een kleine salade met rucola, bietensap, tomaatjes en pijnboom pitjes.
T; 1 khaki en wat worteltjes. Kop citroen thee.
T; 15 poffertjes met wat poedersuiker
Dat is het plan.
Dani_ schreef:O: groene smoothie (rucola, mango, avocado, cherry tomaat, blauwe bessen, goji's, chia, lijnzaad, cacao, honing, curcuma, kaneel)
T: banaan
T2: punt worteltaart (had collega gemaakt, heerlijk luchtig en zonder de gebruikelijke monchou laag)
L: 1 zb met avocado, ei, tomaat en pijnboompitten, 1 zb met hüttenkäse, rauwe ham en komkommer. Schaaltje rauwkost van gele paprika, bleekselderij, wortel en appel
Maar dank je, dat is erg lief! 

Dus dacht ik dat jij dacht dat ik wegens zieligheid besloot niet te eten, ofzo
Ik vond het dan wel een heel lieve reactie hoor 
phormicola schreef:Planning:
O: 250ml magere melk, 60gr havermout, 1 kleine banaan, 15gr lijnzaad, 10ml walnootolie, 20gr whey
B: 12km fietsen, 3u lesgeven
L: 1 banaan, 1 appel, 100gr meergranenbrood, 50gr Linera paté, 10gr roomboter, komkommer
B: 12km fietsen
A:150gr gepocheerde kipfilet, 130gr tonijn op water, 70gr linzen, 1 blik gepelde tomaten, 1 ui, 200gr snijbonen, 20gr roomboter, kruiden
T: 1 proteine reep
2030kcal, 2450kcal verbruikt