Die overnight oats met fruitmelk koud ga ik denk eens gewoon een keer proberen. Las wel ergens in de 112 blz dat iemand ze ook met optimel melk eet.. Dus misschien is t erg lekker! Ik laat t weten als ik t geprobeerd heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Dat is apart zeg, ik gooi er meestal een eetlepel lijnzaad doorheen, dat dikt ook gelijk lekker in.
Many schreef:Britt schreef:Dat is apart zeg, ik gooi er meestal een eetlepel lijnzaad doorheen, dat dikt ook gelijk lekker in.
Dat doe ik inderdaad altijd na het koken, dat dikt het nog een beetje in. Dus vandaag maar wat meer lijnzaad gebruikt om er nog wat van te maken
Bhris, ik gebruik dezelfde melk als altijd. Ik laat het heel even staan (omdat ik er nog van alles in gooi na het koken), maar niet langer dan twee of drie minuten. Dan dikt het nog wel iets in, maar op het vuur wordt het normaal ook al wel wat dikker. Dat gebeurt nu dus helemaal niet.
Menino, vanochtend heb ik het bijna vijf minuten gekookt (normaal is het met een minuut of twee wel klaar) en nog steeds gebeurde er niks.
Ik snap er niks van en ik hoop maar dat zichzelf op magische wijze weer oplostmorgen weer een poging doen in ieder geval!
Kaatje schreef:Ik ben van plan een mix te maken van havermout met vruchtenmuesli en dat de avond tevoren
in de yoghurt te zetten . Eventueel om te zoeten een beetje agavesiroop erdoor,
en voor het lekker cranberries .
Iemand ervaring hiermee ?
Hoeveel van de havermout/mueslimix heb ik ongeveer nodig per ontbijt ?
Menino schreef:En het is wel dezelfde havermout?
Want als het geen snelkook havermout is, is een kwartiertje oid. Wel gebruikelijkanders is het toch wel vreemd idd....