Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:zijn er hier toevallig ervaringen met natuurlijke kleurstoffen?
red velvet wil ik ook weer maken, maar ik moet kleurstoffen mijden...is een soort van speed voor ikke...niet handig...een drupje kleur en ik ga urenlang keihard:=
xConnie schreef:Heeft er iemand al eens chocolade soufflé gemaakt? Ik ben wel benieuwd naar een lekker recept
Lidewijke schreef:Valt niet echt onder 'bakken', maar was hem tegengekomen op internet en móest het eens proberen:
http://livelovepasta.com/2011/05/nutella-mug-cake/
En is idd geslaagd, alleen met een heel ei smaakte die iets te fel naar ei, met een half ei was't perfect!
drafbalk schreef:Hallo, ik heb even een vraagje en dacht dat ik het wel hier kon stellen. Ik ben op zoek naar een lekker rexept voor mijn verjaardag. Het liefst wil ik iets met banketbakkersroom. Graag zonder fruit of vruchten op de taart. Iemand leuke ideeen?
Die regenboogcake leek mij ook wel lekker, zou dit dat ook lekker zijn met banketbakkersroom, of kun je banketbakkersroom ook kleuren? Verandert er dan iets aan de smaak? Sorry voor de vele vragen. Het mag ook wel een wat moeilijker recept zijn. Bedakt
drafbalk schreef:Hallo, ik heb even een vraagje en dacht dat ik het wel hier kon stellen. Ik ben op zoek naar een lekker rexept voor mijn verjaardag. Het liefst wil ik iets met banketbakkersroom. Graag zonder fruit of vruchten op de taart. Iemand leuke ideeen?
Die regenboogcake leek mij ook wel lekker, zou dit dat ook lekker zijn met banketbakkersroom, of kun je banketbakkersroom ook kleuren? Verandert er dan iets aan de smaak? Sorry voor de vele vragen. Het mag ook wel een wat moeilijker recept zijn. Bedakt