Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madeliefw schreef:En hoe smaakt het? Ik ben benieuwd! Al heb ik ook het idee dat er niks tegen tao op kan.
williejanne schreef:komt iemand uit enschede nou nooit in epe? of zwolle haha of of nog beter urk emmeloordWant dan mag diegene echt wel voor mij meenemen.
masja schreef:Sushi verslaafde meldt zich![]()
Wij gaan ook iets te vaak Sushi eten. Doordat ik Lactose intolerant ben is dit samen met "gewoon Japans" of Chinees het enige wat ik zorgeloos kan eten.
Wij gaan meestal in Venlo naar Sushimi dat is echt onze favoriet. In Eindhoven zitten ook 2 erg goede All you can eat restaurants.
Vanavond gaan we naar Goya in NieuwegeinDie vind ik ook echt heel erg lekker!
Silver_Bolly schreef:masja schreef:Sushi verslaafde meldt zich![]()
Wij gaan ook iets te vaak Sushi eten. Doordat ik Lactose intolerant ben is dit samen met "gewoon Japans" of Chinees het enige wat ik zorgeloos kan eten.
Wij gaan meestal in Venlo naar Sushimi dat is echt onze favoriet. In Eindhoven zitten ook 2 erg goede All you can eat restaurants.
Vanavond gaan we naar Goya in NieuwegeinDie vind ik ook echt heel erg lekker!
wij gaan ook bijna altijd maar sushimi in venlo. lekkere sushi en goed personeel daar!
Mayo schreef:Ik ben ook bij Goya geweest vanavond, Masja alleen niet gezien
secricible schreef:Nou, in september krijg ik eters en ik heb bedacht zelf sushi te gaan maken, dus binnenkort eens oefenen. Bij onze ah zag ik geen sushimaterialen liggen, maar er zit hier een orient express, sus daar maar eens kijken.
Nog adviezen, tips, tricks?