Heb net mn avondeten op, was heerlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:leuk om te lezen allemaal en veel raakvlakken! Ik heb SPH gedaan en later nog gedragstherapeutisch medewerker. Wer nu in de kinder en jeugdpsychiatrie als ouderbegeleider. Maar doe ook individuele (psycho)educatie aan kids en doe deelonderzoeken voor diagnostiek. Hiervoor gewerkt als sociotherapeut, gezinsvoogd en preventiemedewerker in de verslavingszorg. Ben me nu aan het orienteren op vooropleiding systeemtherapeut.
Heb verder een bijna 4 jarige aes ruin. Zelf ingereden waar ik einde zoner mee hoop te starten zowel dressuur als spring
VogeltjeM schreef:Ik vind het superleuk om over andere dingetjes te kletsen met jullie en we hebben duidelijk veel raakvlakken! Toch stem ik nog ff voor een deel tweeinderdaad omdat het anders teveel offtopic gaat ben ik bang.. Vind gezond eten erg interessant en wil de stimulans (nog) niet kwijt.. Of is dat idee ongegrond?
Wie heeft er tijd en zin om een leuke openingspost te maken?Ik kom er niet aan toe voorlopig, lig nu al lekker in mn bedje en ben morgenavond pas heel laat thuis! Welterusten!