En Red Bull is ook vies.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
eigenlijk behoor ik nu te werken
McFleurie schreef:@Mysterylady: Dit topic is open hoor
Ik ben eindredacteur van een tijdschrift over zoogdieren, van deze vereniging: http://www.vzz.nl (even pluggen). 

ik ben zelf op dit moment zo moe, ik zou zo een heel blik leeg kunnen drinken!! Maar ja, vanavond maar even extra vroeg naar bed, de wekker gaat om kwart voor 6 elke dag.... pffff
Ik kan alleen zoeken op echte namen hahaha

, witlofsalade 

Morgen ook nog een toets latijn..

*

.Moschino schreef:Haaaai
Whaaa het was zo erg, mijn moeder had Ben & Jerry's gekocht en vroeg of ik ook wilde. Aaah! Maar toch afgeslagen *trots*
Mijn dag ;
O: 1 cracker light-jam, Knorr Vie
T:1 Appel, 1 plakje ontbijtkoek
L: 2 crackers 30+ kaas, optimeldrink
T: Bakje druiven met yoghurt
A: Worteltjes, aardappeltjes en braadworstje.
T: Weetnogniet
zo'n bypass is niet mis trouwens.... laat je super goed informeren hoor!! Ik heb een rare dag, super vroeg opgestaan, mijn boterhammen al om half 12 opgegeten en nu heb ik alweer een borrelende maag... en ik heb zo een lunchafspraak die ik was vergeten, lekker handig dus allemaal weer
Ik ga denk ik nog iets kleins nemen of een salade ofzo.... RicardoOpa schreef:Had je geen trek vandaag?
Ik ga even opzoeken wat een gbp ookalweer is
Luuz schreef:Misterylady: Wat weeg je en bij welke lengte? Vertel ven iets meer van jezelf en laat zien wat je zoa;l eet op een dag dmv zo'n handig schema'tje. Dan kunnen wij je tips geven als je wilt
Zo'n chirurg weet vast wel wat ie doet, neem ik aan