Vandaag is namelijk slecht. En dan moet je denken aan stroopwafels, broodjes kroket, krentenbollen, stukken appeltaart en kaiserschmarn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Vandaag doe ik niet mee.
Vandaag is namelijk slecht. En dan moet je denken aan stroopwafels, broodjes kroket, krentenbollen, stukken appeltaart en kaiserschmarn.
sokje87 schreef:30 is maat 38.
sokje87 schreef:Oooh, maar dansen is juist leuk!
Sex is beter, maar bij gebrek aan...
LotteAnna schreef:...*gaat zo Bommen*
Jamy schreef:Annetje echt leuk dat je in maatje 38 pastdat voelt lekker volgens mij!
Sizzy schreef:
Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: opkikker en een appel
L: twee bruine boterhammen met linesse, tomaat en rucola
T: banaan en 180 gram witte bonen in tomatensaus
D: spaghetti met gezeefde tomaten, paprika, ui, knoflook en beetje kaas
Vanmiddag 15 km fietsen en Mex rijden
Annetje schreef:Mijn moeder deed Sonja Bakker. Ik zou er niet aan beginnen. Verban het dieet, vervander gewoon je eetgewoontes, dat werkt vast beter
Dieeten bevatten vaak te weinig kcal. Sonja Bakker ook. Die komt vaak (als je je echt aan haar menu's houdt) ONDER de 1000kcal en dat is dus echt veel te weinig. Zoiets noemen ze een crashdieet en dat soort dieten bevorderen het jojo-effect en vertragen je spijsvertering.
irene85 schreef:....niet heel erg slecht toch....
ladyjoy schreef:Yes!! Ik ben de kilo die ik op vakantie was aangekomen, weer kwijt. Nu ben ik weer op het 'gewone' gewicht, waarvan er als eerste doel nog 4.7 kilo af moet.
Mijn planning:
O: bakje magere yoghurt met banaan (ja dan maar met yoghurt ipv melk he)
T: -
L: twee bruine boterhammen met 1 ei, 1 bruine boterham met plakje kaas
T: Liga Fruitkick
D: 2 wraps (met kipfilet, sla, tomaat, mais en een klein beetje ketchup)
T: 1 grote appel met 1 klein lepeltje suiker en wat kaneel
Half uur gefietst
Al mn DERDE dag dat ik GEEN lekkers op heb qua koek/choco/chips/snoep, en dat is echt goed voor mijn doen. Dat houd ik nooit 'zolang' vol, ik neem altijd wel 3 (of 5) koekjes dan
Ik heb trouwens echt zin in Indische cake (kruidkoek)...