Passival schreef:Hallo, ik ben er weer eens een keerjte. Een aantal bladzijden terug had ik aangegeven dat ik me niet meer elke dag ga wegen maar 1 keer in de week. Nou dat helpt echtheb me vanochtend gewogen, weeg nu 64.0 kg
Ben nu dus 1.6 kg in iets minder dan twee weken afgevallen. Dit vind ik een mooi tempo om af te vallen. Mijn streven is eerst 60 kg dan zie ik later wel weer hoe en wat.....
Vandaag gegeten:
1 x appel
2 x wasa cracker met kipfile
3 gekookte aardappels met beetje ketchup
2 opscheplepels gekookte spitskool met kerriekruiden.
1 schaaltje yoghurt met slimpie limonade
3 kopppen koffie.
Ben nu mn kamer aan het verven + behangen vandaar dat ik weinig op bokt ben. Maar behangen + verven is wel een inspanning zeg wordt je wel moe van maar wel goed voor me! Ik probeer me nu weer een week niet te wegen en hoop dan dat ik onder de 63 ben....

Even uit mijn hoofd:
Fruit: 1x = 70
Koolhydraten = ong 140
Zuivel = 70
Proteine = 30
Groente = 40
Tadadadaaa.... tromroffel... je komt op zo'n 400 calorieen...! Je hebt een tekort van minimaal 1000 totale calorieen, tekort aan gezonde vetten... hoera, je in vet oplosbare vitaminen kunnen door je lijf niet worden opgenomen, je lijf is waarschijnlijk spieren aan het verbranden, en je metabolisme gaat omlaag! Joepie zeg, we gaan door voor de magnetron. Nog even volhouden en dan vallen de tanden uit en kunnen we botjes tellen en hebben we ons doel bereikt. Gezondheid? Joh, dat is toch niet belanrgijk meer tegenwoordig?
Ik word hier werkelijkwaar zo moe van.
"Dit is toch niet zo weinig??!"

Ben je nou gewoon dom of houd je jezelf graag voor de gek?