Gisteren uit eten geweest, had social deal bonnen gekocht maar niet naar de recensies gekeken. We hebben keilang lopen wachten op ons eten, in totaal 3u gezeten voor een 3 gangen menu. Er stonden bijna geen vega gerechten op de kaart (wist ik van te voren), dus had weinig keuze. En toen bleek ik het ook geen eens echt lekker te vinden . Dus heb een deel opgegeten, de rest mee naar huis genomen. Zonet als lunch gegeten met gezeefde tomaten, basilicum en mozzarella extra. Vond het opeens 10x zo lekker als gisteren
(Moet zeggen dat het gisteren wel mooier geserveerd was)
Room zou ik best willen maar dan kun je me binnen de kortste keren rollen. Meestal kwark, nu Turkse yoghurt. Maakt het net wat leuker
gaucho
Geplaatst: 13-06-22 15:33
Oh, lunch:
JudithO
Geplaatst: 13-06-22 15:39
gaucho schreef:
Room zou ik best willen maar dan kun je me binnen de kortste keren rollen. Meestal kwark, nu Turkse yoghurt. Maakt het net wat leuker
Haha snap ik! Toch kwark dus. Ik ga het ook eens proberen
friezenfan2
Geplaatst: 13-06-22 15:50
Ik heb zelden iets van yoghurt in huis maar als er hier een foto gepost wordt zoals die pannenkoekjes zou ik bijna meteen het willen maken. Ziet er erg lekker uit
40 jaar geleden (klinkt heel oud, ik weet het) gingen we naar Bakkertje de groot in de stationstraat (de weg richting station). Het was een piep kleine bakkerij met de lekkerste bosschen bollen. Dus toen wij tegenover de kathedraal het reclame bord zagen moest ik ze bestellen
DideH
Geplaatst: 13-06-22 18:33
Exitium schreef:
Bakkertje?
De winkel van de groot bij centraal station is niet persé heel erg groot?
Jindai
Geplaatst: 13-06-22 18:38
Zowel zaterdag als zondag hamburgers gegeten, want broodjes en hamburgers gaan per 4.
En vandaag pastasalade
friezenfan2
Geplaatst: 13-06-22 18:41
Veel plezier in Nederland pien.
Ik had quiche met gebraden gehakt en prei. Was erg lekker. Maar met quiche maak je me vaak best blij.