Al jaren vegatarier en nog niet zo lang veganist.
Overigens heb ik ook de boeken van TGH in de kast liggen en daar doe ik erg veel mee

Er is erg veel kritiek op geweest, maar zei hebben mij wel weer laten stralen!
Ik was voorheen altijd moe maar wel slapeloosheid en "depri", slechte huid en veel buikpijn en maagpijn waar ik ook nog Omeprazol voor slikte.
Nu ondertussen een jaar geleden naar een Mesoloog geweest en een heel streng dieet mee gekregen voor 12 weken. Mijn lichaam was totaal uit balans!
Die 12 weken hebben echt wel geholpen, maar toen ik weer met mijn gewone voedingspatroon begon kwam de ellende weer (gelukkig niet zo erg).
Toen kwam ik steeds die meiden tegen op social media van The Green Happiness en heb dus het eerste winterboek gekocht omdat het wel veel leek op het voedingspatroon wat ik aanhield van de Mesoloog.
deze 50 dagen heb ik gevolg en ik voelde me super! Me huid straalde, me buikpijn weer weg en ik slik geen omeprazol meer omdat ik nergens last meer van heb. Ik ben nog wel eens moe, maar niet meer continue

Nu volg ik de 50 dagen niet meer, ik heb mijn eigen weg er van gemaakt en is een levensstijl geworden waar ik erg blij mee ben.