fleur_yen schreef:Fijn Phor dat je nu al resultaat hebt
Vandaag, beetje raar dagje omdat ik lang op stal was (hoe toepasselijk, aan het wachten op een voedingsdeskundige voor m'n paard) dus de lunch was heel laat
O: 40 gr havermout, 15 gr grutten, 10 gr rozijnen, 1 appel, 7 gr walnoot, 5 gr lijnzaad
T: appel
T2: handje cashewnoten
L: 1 plak roggebrood met pindakaas en een 'mug cake' met 20/25 gr havermout, 1 ei, 60 gr aardbeien, 5 gr pindakaas, cacaopoeder, klein handje gedroogde cranberries
Planning
T: waarschijnlijk nog een smoothie met verse sinaasappelsap, kiwi, appel enbieteen hand veldsla, en een halve beker smoothie van m'n mams die over was (ik gok iets van sinaasappelsap, biogarde, havermout, aardbei, banaanA1: spruitjes
A2: aardappels met spinazie (ga oppassen en eet dus daar, maar voor alvast wat extra groente eet ik hier vast wat spruiten mee)
T: 2 plakken roggebrood, 1 pinda + kaas, 1 geitenkaas, rode pesto en wat sla, paar happen van het restje pasta met room en tomaat van m'n zusje en een blokje 86% chocola
T2: bakje studentenhaver staat naast me, waar ik dus lekker van zit te snoepen (ik had echt nog trek en erg veel zin om te snaaien, dus dit gun ik mezelf wel even)
B: rustig bosritje en 2x 5 km ge-mountainbiked door het bos, komtwaarschijnlijknog 4 km fietsen bij
D: water, cappuccino, thee
Ik zit niet op kamers, maar ik kan me de voor en nadelen wel indenken inderdaad. Ik ben hier helemaal happy qua eten, ik kook vrij vaak zelf, en verder wordt er veel rekening hier gehouden met mijn eetpatroon en hoef ik gelukkig niet alles zelf te betalen
Horse die havermout-speltmuffin klinkt goed! Sowieso een lekker (en mooi) lijstje vandaag
Zit door de laatste T vrij hoog in kcal, maar dat vind ik niet zo erg, heb wel een ongezonde vreetbui kunnen voorkomen.
Kameleon vond je de havermout al beter te doen?