tussendoor: thee
Beweging: 30dayshred level 3
lunch: 2 boterhammen met kipfilet, beker halfvolle melk
en op de planning staan nog
tussendoor: appel
avondeten: groentequiche
tussendoor: thee, komkommer
beweging: abs workout
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Froukje1993 schreef:B: Schapen, paarden, lammetjes gevoerd
O: 2 granen biscuitjes, glas ranja
B: Voorjaarsschoonmaak in huis
T: beker ranja
L: Aardappels, rode kool en hachee, best wel een heel bord vol
Bhriseis schreef:O: 30 g havermout met 150 ml melk, 1/4e vanillestok, snuf stevia, glas sojamelk light
B: eerst even studeren en dan Killer Abs dag 4 level 1
T: banaan, kop groene thee
B: paarden verzorgen
L: grote kom salade (sla, waterkers, tuinkers, kerstomaten, met dressing van olijfolie, azijn, balsamico, basilicum) (ik liet de linzen aanbranden) + 125 g magere roeryoghurt met half bakje ananas en enkele aardbeien, kop groene thee + blokje pure chocolade
T: sorbet van aardbeien, handje framboos, handje bosbessen (allemaal diepvries) en beetje water + el Griekse roomyoghurt
T: appel, banaan
B: paarden verzorgen
A: Quornschnitzel, 70g aardappelen (ze waren al op), rauwe witlof met waterkers en enkele kerstomaatjes, dressing bestaande uit water + tl mayo
T: 300 g magere aardbeienyoghurt, kop groene thee
T: sinaasappel, misschien nog een koekje of een stukje chocolade

Bhriseis schreef:Geniet er van Chantal!
 haha. Ik woon alleen en heb geen vet in mijn frietpan omdat ik hem alleen op balkon wil dus moet weer mooier weer worden. Eet dus nooit frietjes ofzo thuis en halen vind ik nooit zo lekker, word het zo klef.. Dus kan er echt van genieten. Was lang geleden. 
                                                         SaZ schreef:O: 75ml magere melk, theelepel cacaopoeder, 45 gram muesli met rozijnen
T: Plak ontbijtkoek, trosje druiven
L: 2 (of 3, heb op het moment enorme honger) volkoren boterhammen met Nutella en leverworst/kaas
T: appel, bakje sla
A: gekookte aardappelen, wortelen, stukje kipfilet
T: schaaltje yoghurt of appelmoes oid uiteindelijk een half pak chocoladebiscuitjesEnorme vreetbui
B: 2x drie kwartier fietsen, vanavond Krav Maga
 ; kop groene thee