Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ukje schreef:hoi iedereen even een berichtje hoe mijn gesprek met de psychologe was. (ga niet meer bij lezen want erger me dood aan sommige mensen hier vooral de nieuwkomers)
Maar ik ben vanmiddag bij die vrouw geweest het is echt een heel aardig mens en het voelde goed. En we hadden het natuurlijk over mijn eetstoornis en hoe ik dacht dat dat kwam en wat ik al dacht is ook waar door mijn verleden ( ben heel erg gepest op de lagerschool) en die pijn uit ik nu door gestoord te doen met eten. omdat ik het gevoel heb dat alles en iedereen mijn leven bepaal behalve ikzelf en alleen maar over een ding de controle kan houden en dat is me gewicht.
oja ze vertelde me ook dit je hersennen gebruiken het grootste gedeelte van je energie en je spieren gaan op een gegeven moment zichzelf wel opeten maar je hersenen hebben geen reservevoedsel.
ukje schreef:Karin, en de andere ik heb wel respect voor jullie en als je er bij hebt gezet dat je het voor een bepaalde reden doet o a op gewicht blijven en zoals sommige hier met darm of voedselallergieen hebben ofzo. Dus bijdeze excuses berichtje sloeg nergens op.
ukje schreef:Karin, en de andere ik heb wel respect voor jullie en als je er bij hebt gezet dat je het voor een bepaalde reden doet o a op gewicht blijven en zoals sommige hier met darm of voedselallergieen hebben ofzo. Dus bijdeze excuses berichtje sloeg nergens op.
Joey_Diamond schreef:mijn planning voor morgen
O : kom all bran met optimel vanillevla
T: sinaasappel met een kom thee
L : 2 volkoren boterhammen met komijnenkaas en schijfjes komkommer
T : activia papje + kom thee
D : zuurkool met aardappels en kipfilet
A : kop koffie
en over de hele dag water en thee verspreid
Joey_Diamond schreef:chubby, wie bedoel je daarmee..
Mistic schreef:Joey_Diamond schreef:chubby, wie bedoel je daarmee..
Ik denk dat diegene dat zelf wel weten. Ik neem aan dat het niet nodig is om mensen hier persoonlijk op aan te spreken.