[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:49

Ik denk dat ik vandaag wel op 2500 kcal kom Gestoord
Al die koeken die ik naar binnen zit te proppen..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:53

_Scarlet_ schreef:
ladyjoy schreef:
Leuk toch, A'dam is heel gezellig hoor Knipoog Haha!

Zonder geld alleen niet zo Knipoog

Had je LJ uit bed moeten bellen, als die lichaamsbeweging is toch niet goed voor haar Tong uitsteken alhoewel, als je zo doorgaat met koeken eten LJ!!! Stop daar eens mee Knipoog

Welkom wind!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:56

Ach dat maakt toch niet uit bij haar, die koeken Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:03

hallo allemaal.
Ik ben ook weer begonnen. na een hoop mediche gekwakkel maar een hoop tegenslagen bleef er van mijn 20 kilo verlies weinig meer over. Ik ben weer veel te zwaar en voel me dood ongelukkig.
Ik ben nu 3 weken fanatiek bezig en 4,7 kilo kwijt.
Heb vandaag wel weer croissantjes op, erg slecht..... Dus rest van de dag weer streng!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:05

_Scarlet_ schreef:
Ach dat maakt toch niet uit bij haar, die koeken Knipoog

Jaja, ze zeggen niet voor niets: met een antilliaan aan je zijde slaap je altijd lekker Knipoog

Ik dans nu trouwens elke dag een half uurtje met vriendje, ik leer hem salsa zouk en bachata moves Haha!

Breitling welcome back! als je wel gewoon eet vandaag verlaag je wel je kans op een eetbui he Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:06

ja ik eet ook wel gewoon maar zo min mogelijk call Haha!
en veeeeeel drinken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:09

Zo min mogelijk is niet goed he Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:22

ukje schreef:
welkom, en natuurlijk mag je er altijd bij misschien is het wel leuk om wat over je zelf te vertellen.

*eet sultana* Wat wil je weten?

Ik ben 27, woon in Groningen, heb 2 IJslanders waar ik 3x in de week op de fiets naartoe ga - 8km fietsen - en werk 3 dagen in de week bij Divoza waar ik dus de hele dag sta en loop. Heb ook nog 1 dag in de week een kantoorbaan in Arnhem (vandaag). Op die dag let ik niet echt goed op wat ik eet. Ik sta dan om half 6 op en ben niet voor half 8 's avonds terug in Groningen en avondeten bestaat dan vaak uit een broodje op het station (nee, geen patat!). Ik ben het laatste jaar enorm aangekomen en ga hard op de 80kilo af, dat moet niet. Ik eet gezond, snoep weinig, maar zou meer water moeten drinken en vooral 'savonds na het eten niet moeten gaan snaaien (ontbijtkoek bij de thee, etc).

Die lijstjes die jullie hier maken zijn handig zeg!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:23

Verder nog een lengte bij je leeftijd en gewicht?
Als je 1.90 bent en 80 kilo ben je niet te zwaar namelijk Knipoog

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:26

Wind het kan ook goed zijn datje juist te weinig eet, en dat je daarom maar aankomt van lucht, lees vooral even de openingspost, ergggg nuttig!
Ja die lijstjes zijn erg handig, zo heb je overzicht en kunnen we elkaar advies geven...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:31

Ik eet zeker niet te weinig, dat is ook het probleem. Haha! Ik heb altijd zin in eten! Ik word al wakker met honger. Nagelbijten / Gniffelen Ook om half 6 sochtends.

Ik ben 1.70 en 78 kilo, da's niet helemaal zoals ik het wil. Knipoog

Planning van vandaag:

O: plakje ontbijtkoek (om half 6) 1 bb met chocopasta (in trein om half 8)
T: pakje sultana en halve liter milk & fruit
L: kaas-kruiden croissant, 2 bb smeerkaas
T: pakje sultana
T in trein: broodje (moet ik nog kopen)
D: ? (pas om 8u, daarom ook vast broodje in de trein)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:33

Wind schreef:
Ik eet zeker niet te weinig, dat is ook het probleem. Haha! Ik heb altijd zin in eten! Ik word al wakker met honger. Nagelbijten / Gniffelen Ook om half 6 sochtends.

Ik ben 1.70 en 78 kilo, da's niet helemaal zoals ik het wil. Knipoog

He, dat was mijn startgewicht (de 2e keer dan)!
Eerste keer was ik 80 kilo bij 1.70 maar was ik hier nog niet op bokt mee bezig.
Afgevallen tot 71 kilo en binnen een jaar weer terug op bijna 78 kilo.
Nu, na 8 maanden, 66 kilo Lachen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:37

Jemig, wat goed! Hoe heb je dat gedaan? 66 lijkt me echt een onmogelijke opgave. Ik heb heel lang 72 gewogen, maar zat ineens op 76 en ging alleen maar omhoog. Bloos! En nu krijg ik het er niet af.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:39

Tjah, afgelopen schooljaar zat ik in het laatste jaar van mijn mbo opleiding en had ik tijd zat. Ging 3/4x in de week sporten, 3x paardrijden, 2x salsa dansen..
Daarnaast had ik gezond, veel en regelmatig maar ben nooit gestopt met snoepen want dat kan ik niet.

Jammer genoeg heb ik nu op het HBO bijna nergens meer tijd voor. Ben gestopt met salsa les, ga nog maar 2/3x in de week een uurtje sporten en rijd 2x in de week paard.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:43

Daar gaan we dan Wind, mijn commentaar op jouw dag vandaag.
Bij je ontbijt zou ik de chocopasta vervangen door pindakaas of mager beleg zoals light kaas of kipfilet o.i.d.
Je tussendoortje ben ik ook niet echt over te spreken, in sultana zit nog zoveel suiker enzo! Misschien kan je een boterham nemen of magere yoghurt, milk en fruit zit boordevol suikers Knipoog
Je lunch is niet echt relaxed, ik zou liever bruine boterhammen nemen met een soepje o.i.d., in jouw geval omdat je dus s avonds niet kan warm eten zou ik tussen de middag warm eten...
Avondeten is dus sowieso veel te weinig....Daar moet minimaal nog een (maaltijd) soep bijkomen...Waar zijn je groente en fruit?

Lachen

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:47

Ik zie dit topic nu pas. Heb helaas geen tijd (en zin) om 111 bladzijdes te gaan lezen. Is dit een besloten topic of is nog een plekje vrij?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:51

Haha! Dankje LA. Zoals jij het omschrijft doe ik het ook op mijn andere werkdagen. Zeker met fruit en veel groente. Groente is lekker, en we hebben eigenlijk altijd verse groente of een salade bij het eten. Omdat ik op maandag echter zo'n belachelijk lange dag heb, eet ik wat minder gezond. Avondeten vanavond wordt wat mijn vriendje gaat kopen.

Normaal eet ik:
O: yoghurt met muesli
T: ontbijtkoek (half 11)
L: 2 bb met iets magers (half 1)
T: 1 bb met iets magers (half 3)
T: bij de bushalte eet ik altijd een appel Lachen (6u)
D: gister bijvoorbeeld preischotel met aardappels en gehakt.
T: smoothie van vers fruit, of ontbijtkoek, of cracker met kaas

Maar hier kan ik op maandag niet van leven, dan blijf ik niet wakker (nee, drink geen koffie, koffie is vies!).

Dat tussendoortje op de avond moet ik mee oppassen, dan grijp ik vaak naar meer.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:57

Die bovenstaande dag ziet er wel goed uit Wind!
Als je dat altijd zo doet.. misschien is het dan een kwestie van meer bewegen want ik zie geen slechte dingen.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:59

Kan me voorstellen wind....dit ziet er al een stuk beter uit, maar je zegt dat je er op maandag niet op kan leven terwijl het enige wat je doet eigenlijk de langzame koolhydraten (bb, muesli, rijst o.i.d. fruit en groenten) vervangen door snelle koolhydraten (chocopasta, croissant) dus eigenlijk is het vrij onlogisch toch? MIsschien kan je wat meer boterhammen eten met bijvoorbeeld een gekookt ei en tussendoor een handje noten o.i.d.?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:02

Goedemiddag allemaal Doei!
Zie weer wat nieuwe gezichten, welkom Haha!

@Fleur: Londen is echt een heerlijke stad, 2x geweest nu en ga ik januari weer *LOL* Ga daar onderzoek doen op scholen, maar natuurlijk ook gewoon even shoppen &zo Tong uitsteken
@Patriesja: mijn hyves is maethorel.hyves.nl Knipoog
@LJ: Pff, wat een gedoe telkens met je vriend en z'n moeder! Gelukkig dat de ruzies iig niet meer over jou gaan Bloos!
@LA: gefeliciteerd met je autootje Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:05

Mijn dag is trouwens prima verder, ondanks dat ik ongesteld ben Tong uitsteken Gek genoeg weinig trek in chocola ofzo, ben vast ziek Clown Nagelbijten / Gniffelen

O: 2 crackers smeerkaas, yoghurt met vruchtensap (smoothie)
T: pakje sultana
L: 2 boterhammen filet
50 min skaten
T: 2 crackers kaas
T: café noir
D: aardappelpuree, runderhamburger, gewokte groenten
T: bastognekoekje
T: druiven, appel, sinaasappel
T: 2 crackers filet

Heerlijk geskated in het zonnetje net, was wel echt helemaal bekaf :%
Verschil met hardlopen is dat je soms gewoon lekker kunt wandelen, maar met skaten blijf je intensief bewegen zeg maar *LOL*
Wel goed voor m'n bips natuurlijk Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:06

Dat lijstje is pas sinds een week of twee zo en ik zie ook wel resultaat. Toen ik per 1 augustus begon in de winkel had ik de hele dag honger door het lopen en staan, toen kwamen er nog een bb en een pakje sultana bij. Dit is wel een hele keurige versie van mijn lijstje, het lukt me niet altijd om me eraan te houden.

Handje noten heb ik inderdaad ook een tijd gedaan, die zal ik weer eens meenemen. Chocopasta is een uitzondering, geen gewoonte. Ik ben verslingerd aan de humus van de AH, gewone, maar ook op basis van aubergine. Licht en gezond en lekker!

Straks bij de AHtoGo nog even een broodje halen, anders verga ik in de trein van de honger. Meestal een panini met geitenkaas en ruccola, of met mozarella en pesto. Bloos

Gelukkig is mijn vriendje inmiddels ook van mening dat hij te dik wordt en neemt hij geen chips en chocola meer mee. Hij is een enorme snoepkont en dan is het voor mij ook lastig om eraf te blijven. Nagelbijten / Gniffelen

Vind dit nu al een leuk topic! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:09

Maethoriel schreef:
Mijn dag is trouwens prima verder, ondanks dat ik ongesteld ben Tong uitsteken Gek genoeg weinig trek in chocola ofzo, ben vast ziek Clown Nagelbijten / Gniffelen

Goh, breng daarvan ook een beetje naar mij over..

Voel me gewoon zwak, m'n benen, rug, buik en hoofd doen pijn. Blegh Boos!
En ik zit vandaag gewoon ergens op de 2200 kcal. Zou wel gaan sporten, maar heb totaal géén zin!

O: 2 br boterhammen; vruchtenhagel
T: Liga Evergreen Crunchy
T: stroopwafel, 10 Pringels
L: 3 br boterhammen; 2x vruchtenhagel, 1x pindakaas, verse sinaasappelsap
T: stroopkoek, 5 mini american coockies
A: aardappelen, spinazie, sateschnitzel

Zo lijkt het ook niet veel Haha!

Ga van t weekend misschien ff met vriend langs m'n oma (voor de eerste keer en m'n oma is nogal moeilijk). Al m'n keukenspullen staan daar (van samenwonen met ex) en dan kan ik weer mijn broodrooster e.d. gebruiken. Vind ik het gewoon weer lekker om kipfilet op m'n brood te doen ipv al dat zoete beleg wat ik normaal nauwelijks neem.

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:19

@Mysterylady: Dit topic is open hoor Haha!
@Wind: Koffie is inderdaad vies, maar red bull sugarfree niet Knipoog
@Mae: Oooh toff!! Zowel shoppen als dat onderzoek doen Knipoog Ik heb neit eens tijd gehad om te shoppen, ben even door een grote cd winkel heen gerend (en starbucks, ik wilde niet de UK verlaten en geen caramel hot chocolate hebben gedronken). Moet duidelijk terug om de stad beter te verkennen.

_Scarlet_ schreef:
Welke band was je ook alweer heen, McFleurie? Wat naar dat je gerold bent... heb je al aangifte oid gedaan? Zat er toevallig een adres in je portemonnee, of een telefoonnummer? Dat had ik eerst, zat het telefoonnummer van m'n oma in en gelukkig was m'n portemonnee + inhoud gevonden waardoor ze me konden bereiken. Wel aardig dat hij je dan geld gaf, anders had je ook nog in Adam vast gezeten!

Ik was in Amsterdam naar Funeral For A Friend! Het is niet mn portemonne die gestolen, het zijn echt die 2 dingen los. Ik had mn portemonnee maar niet meegenomen, omdat ik er bijna niks uit nodig had. Nja id en ov ben je wel aan te traceren, dus als t per ongeluk uit mn tas is gevallen ofzo (lijkt me niet, maar ik blijf positief) kunnen ze me wel vinden. Had alleen maar 10 euro meegenomen en daar had ik geld en een abo voor de zaal voor gekocht, dus ik had nog maar 3 euro en een beetje over.
A'dam is wel leuk hoor, maar idd zonder geld en identificatie toch iets minder. Tong uitsteken Ik heb vandaag 2 keer de Melkweg gebeld om te vragen of ze iets gevonden hadden, 1e keer was die man niet te vinden, 2e keer was ie net weg... morgen weer proberen. Kan pas aangifte doen als ik zeker weet dat ze ze daar niet hebben gevonden.
Nu alleen hopen dat ik me niet hoef te identificeren de komende dagen, want mn paspoort ligt bij mn ouders.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:22

Da's dan nog geluk! Die dingen zullen ze wel niet meer vinden denk ik... tenminste, lijkt me dat ze dat vrij makkelijk in de gracht gooien, die heb je niet in Maastricht Tong uitsteken

Dag is toch anders gelopen dan geplant...
_Scarlet_ schreef:
Planning voor vandaag:
O: 2 bb met kaas
T: aantal dropjes van gister
L: krentenbol
T: appel
T: nog een paar dropjes tijdens het huiswerk maken Bloos
T: pakje evergreen
A: Kip Palava (kip met pindasaus en spinazie en rijst)

Misschien dat ik me zo nog een broodje neem, want ik heb nog steeds trek.