NikkiDeKerf schreef:Om hier even op terug te komen: de Wiki wordt volgens mij niet door jan en alleman onderhouden, maar door een team, ook van veganisten, die liever niet jouw of andermans principes in de prullenbak gooien. Jesmilie maakt het nog denigrerend, is dat echt nodig, als mensen hard werk verrichten om jou en anderen te helpen?? Misschien kun je dat in de prullenbak gooien, hoeven je principes niet overbood.
In de pizza's zit standaard melk omdat er standaard kaas op zit. Kijk maar eens góed in de allergenenlijst die je zelf stuurt en waar je wel in vertrouwt. Even verder naar onder scrollen, naar de ingrediënten allergenen. De site is inderdaad heel duidelijk: het Deeg NY en Deeg Italian bevat alleen Gluten en Soja als het op allergenen aankomt. Geen ei of melk.
Je kunt zelf toppings kiezen (dus bijv. dubbele tomatensaus en groenten naar wens, en zonder kaas laten maken) en zo een vegan pizza samenstellen als je bestelt bij New York. Kun je dus gewoon pizza thuisbezorgd krijgenEn als je erheen gaat, kun je zelfs je vegan kaas meenemen, is echt heel lekker.
Wat jammer dat je het interpreteert als denigrerend, dat was niet mijn intentie maar via een forum wordt je tekst natuurlijk beoordeeld op basis van iemands interpretatie en niet de intentie van de schrijver dus dat begrijp ik absoluut.

Wat betreft de wiki, iedereen die een account aanmaakt kan de tekst aanpassen, niet alleen op die specifieke wiki, maar op vrijwel alle wiki's. Let wel, uitzonderingen daargelaten.
Zie rechtsboven op de bewuste pagina: ( http://wiki.veganisme.org/index.php/Lij ... che_opties )
Citaat:Iets toevoegen of aanpassen?
Registreer je account, log in
en ga je gang.
Wat betreft de discussie wel of geen melk/ei in het deeg, de allergenenlijst geeft aan dat het in de pizza is, het is dus zeker discutabel of daarmee de kaas of de bodem bedoeld wordt. Ik heb dus echter aangegeven met ze gebeld te hebben en mij is toen verteld dat het om de bodem ging.
Wellicht een fout van de medewerkers? Wellicht ook niet. Voor mij om het even en dus de conclusie, liever geen risico.... voor mij persoonlijk. Maar dat is dus mijn visie en niet om iemand af te kraken, denigrerend over te komen of wat dan ook.