O: 60 gr havermout, 50 gr banaan, 10 gr tarwezemelen, 15 gr lijnzaad, agavesiroop
T: -
L: 2x speltboterham met 15 gr pesto, 20 gr belegen kaas, 30 gr tomaat, 30 gr komkommer + 1/2 pain au chocolat (mn cheffin is me aan het vetmesten
er was er eentje afgekeurd voor de verkoop en die had ze heel subtiel ahum bij mn lunch gelegd. Ze vindt me te dun en te gezond
)T: 2x speltboterham met 20 gr appelstroop + andere helft pain au chocolat + 10 gr 72% chocolade (had 9 km hardgelopen dus nogal trek)
A: stampotje van 300 gr bloemkool, 15 gr rucola, 8 gr zongedroogde tomaatjes, 3 gr pijnboompitten + groente(pannnen)koekje van: 40 gr broccoli, 6 gr ui, 3 gr bloem, 10 ml sojamelk, 25 gr ei, 10 gr geraspte kaas
T: mangomousse van: 125 ml soja-yoghurt, 100 gr mango
Ja ik heb mn eten gewogen vandaag
D: water, thee
B: 9 km hardlopen, 5 uur in de winkel gewerkt
kcal: 1728 en heb er ruim 2100 verbrand. Beetje groot verschil voor mijn doen. Maar het avondeten was 230 kcal, normaal is dat wel iets meer. Maarja 300 gram bloemkool bevat welgeteld 75 kcal
Heb nog wel een klein beetje trek dus misschien eet ik nog iets zo. 

Heb het echt gemist. De fitnesscursus was niet intensief en vooral veel uileg maar daarna aansluitend een uur vol gespind. Morgen ga ik lekker nog een keer!

. Ik had het lang niet meer gehad, en nu verbaasde ik me er wel over. De vanille vla van Optimel is ook wel erg lekker, haha, maar die eet ik niet echt vaak
.
en een rijstewafel met filet american