Ziet er netjes uit Sakkia, aan alles is gedacht. Hoe is het nu met jou met afvallen, ben je al veel kwijt?
Ik had dit in de planning:
O: banaan (enorme
)
t: appel, 2 vijgen
L: 2 boterhammen met halvarine en rosbief, glas sojamelk
t: 2 evergreens
D: prei, mager rundergehakt, aardappels (wsl alles samen gebakken, en de prei met wat kalkoenfilet en een plakje kaas).
Ik heb de ochtend nooit zo'n honger, maar probeer wel voldoende te eten.
Katja, wauw dan heb je wel wat meegemaakt zeg! Heerlijk om dan weer te kunnen rijden. Mag je het nu gaan opbouwen?
Patriciaaa, ik zie bij jou staan
Citaat:
Begingewwicht; 84kg
week 1; 73.3
week 2; 72.5
week 3; 73.3
Ben je in 1 week dan 10 kilo afgevallen?
Hihi! Verder denk ik ook dat het vocht is hoor, gewoon niet te vaak wegen en lekker gezond leven, dan komt het wel goed.
Zal ik ook maar mijn gewicht/lengte vertellen? Ik ben maar 1.65 m, en mijn gewicht is.... teveel. Zit nu tegen de 80 aan
terwijl ik vorig jaar met Sonja nog 70 woog. Voelde me heel prettig bij dat gewicht maar niet door de manier waarop ik het bereikte. Ben uiteindelijk ook weer aangekomen zonder achterlijk veel te eten ofzo: ik kon wegens omstandigheden niet meer zoveel sporten (deed dat eerst 5 x in de week), en begon langzaamaan weer normaal te eten (dus bovenstaande hoeveelheden). Ben nu eindelijk zover dat ik niet meer aankom als ik dit eet, en hoop hiermee langzaam weer af te vallen.