Tha_Niekje schreef:Ohja, als ik mij nog beter ga voelen word mijn beweging vandaag 2x paardrijden, maar ben bang dat het morgen word... *snotter*
Beterschap.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tha_Niekje schreef:Ohja, als ik mij nog beter ga voelen word mijn beweging vandaag 2x paardrijden, maar ben bang dat het morgen word... *snotter*
Pascaline schreef:@Wendy, Ik had tegen m'n vriendje gezegd dat ik twijfelde enz, toen hebben we gebabbeld, maar hij heeft me kunnen overtuigen om gewoon verder te gaan met onze relatieGaat allemaal goed enzo, ik zie hem echt graag... Vanavond heb ik wel weer met die andere jongen afgesproken, we gaan met wat vrienden op café, echt gewoon vriendschappelijk dus...
Vandaag een beetje 'baaldag' ivm eten, zat heel de dag aan de stallen bezig (jaja we zijn nieuwe stallen aan het bouwen) maar daardoor heb ik veel tussendoor gesnoept
O: Bruine boterham honingchoco
T: handje nic-nacjes
L: Sla en taboulé
T: véél nicnacjes![]()
A: Moet ik nog kiezen, pizza of iets anders...
Patriesja schreef:Hallo allemaal...
Ik weet dat dit al jullie 5e topic is, maar toch wilde ik vragen of ik mee mag kletsen...Als het tenminste nog over dieten gaat(weet dat na zoveel, topics het onderwerp ineens kan veranderen hahaha)
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Patricia, ben 23 jaar. Ben in oktober 2006 begonnen met het Sonja Bakker dieet. Woog toen 115 kg (schaam, schaam) maaaaaar na bijna een jaar zéér fanatiek SB'en én fanatiek sporten ben ik nu 67 kilo
Ben van maat 48 naar maat 38/40 gegaanEn er ook zéér blij mee. ik doe nu een soort van aangepaste Sonja bakker.. Hou me nog wel aan het boek maar dan iets meer van alles, want mag niet nog meer afvallen, hahaha ik ben namelijk 1,74m lang en mag tussen 67 en 74 wegen, Dus tsja... eeeeh dat ben ik