Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemma schreef:Discipline
Net wezen hardlopen. Kom steeds niet verder dan twee minuten, na al minstens zes weken trainen dus dat is echt naar. Maar vandaag in het begin .... *tromgeroffel* .... 4 minuten gehaaldIs me ook maar één keer gelukt maar als ik nou elke keer na de warming up een beetje langer door kan lopen vind ik het niet zo erg als het me maar één keer per training lukt
Zit vandaag wel erg laag in kcal. Geloof dat het rond de 980 was ofzo en heb nu ook nog gesport. Véél te weinig dus maar ik weet echt niet wat ik er nog meer tussen moet proppen. Heb alleen de saus voor de spaghetti vanavond nog niet gerekend. Heb zelfs een vol schaaltje yoghurt ingevuld voor vanavond bij het eten, dat doe ik bijna nooit omdat ik vaak echt al vol zit...
Vanavond heb ik een verjaardagsfeestje, voordeel weer van te laag zitten is dat ik nu best één of twee wijntjes meer kan nemen zonder er op te hoeven letten
Gemma schreef:Zit vandaag wel erg laag in kcal. Geloof dat het rond de 980 was ofzo en heb nu ook nog gesport. Véél te weinig dus maar ik weet echt niet wat ik er nog meer tussen moet proppen. Heb alleen de saus voor de spaghetti vanavond nog niet gerekend. Heb zelfs een vol schaaltje yoghurt ingevuld voor vanavond bij het eten, dat doe ik bijna nooit omdat ik vaak echt al vol zit...
Vanavond heb ik een verjaardagsfeestje, voordeel weer van te laag zitten is dat ik nu best één of twee wijntjes meer kan nemen zonder er op te hoeven letten
ladyjoy schreef:Gemma schreef:Zit vandaag wel erg laag in kcal. Geloof dat het rond de 980 was ofzo en heb nu ook nog gesport. Véél te weinig dus maar ik weet echt niet wat ik er nog meer tussen moet proppen. Heb alleen de saus voor de spaghetti vanavond nog niet gerekend. Heb zelfs een vol schaaltje yoghurt ingevuld voor vanavond bij het eten, dat doe ik bijna nooit omdat ik vaak echt al vol zit...
Zo, wat heb je dan gegeten? Alleen maar groenten/fruit?
Ik heb een nette dag vandaag (volgens de planning dan) en kom al op de 1500.