Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaiikii

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:23

Vies, chemisch ben er al een hele tijd(jaren) niet meer geweest. Alleen de milkshakes kunnen wel naar binnen. Lachen

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:23

ik vind dat er best lekkere dingen tussen zitten. en ook de ijsjes zijn lekker. Maar wel voor soms en niet iets voor elke week!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:33

Gezellige grappige medewerkers in veenendaal iig Haha! Haha!

En lekker Ja

Madelief28Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:15

wel oke...

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:57

Lekker!
Maar ik kom er eigenlijk zelden, soms als we ergens heen moeten in de auto wat heel ver weg is en we hebben honger gaan we naar de mc, en heel af en toe als ik met vriendinnen in de stad ben gaan we een ijsje ofzo halen. Lachen

We moesten laatst met biologie een film kijken, (Supersize me) over een man die als experiment 30 dagen alleen maar bij de mcdonalds oid zou eten, iig alleen maar fastfood. Pff dat vond ik toch ff walgelijk. Ziek

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:11

xAmigo schreef:
We moesten laatst met biologie een film kijken, (Supersize me) over een man die als experiment 30 dagen alleen maar bij de mcdonalds oid zou eten, iig alleen maar fastfood. Pff dat vond ik toch ff walgelijk. Ziek

Ranzig he!!
Die heb ik ook moeten kijken met biologie Scheve mond

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:16

Ik vind het ook heerlijk voor eens in de zoveel tijd. Vingers aflikken
Het was voor ons vroeger altijd een feest als we naar de mac gingen. Haha!
Tegenwoordig ga ik met vriend wel eens. Knipoog
Je moet idd ook niet te vaak gaan.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:18

Ik vind dat ze niet veel lekker dingen hebben bij de MC. alleen patat, hamburgers & MCkroket lust ik, dat is dat wel weer erg lekker *LOL*
Ik ga er 1 keer in de uh, 3 maanden heen ofzo?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:18

ik ben er van de week 2x geweest (normaal ga ik 2x per jaar ofzo) Bloos
Wel lekker hoor, maar voorlopig ff niet meer. Als je dat een maand lang eet, volgens mij is dat echt hééél erg slecht voor je, al die troep

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:19

Tjah, volgens mij wil je niet weten wat ik er van vind Tong uitsteken .
Nee, ik vind er in iedergeval helemaal niks aan, kan er niks aan doen Clown .

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:22

Ik ga er maar heel af en toe heen bijvoorbeeld voor onderweg maar ik vind het niet zo bijzonder..

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:52

Sammiej schreef:
xAmigo schreef:

Ranzig he!!
Die heb ik ook moeten kijken met biologie Scheve mond

die man kreeg toch hele rare ziektes ofzo?? ik kan me niet zoveel herrinneren van de film, maar dat had ik gehoord van iemand Tong uitsteken

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:58

Naja, ik eet er welleens wat maar soms is het niet echt lekker.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:56

Ja die film heb ik ook gezien !! Die man werd helemaal ziek inderdaad, kan nooit goed zijn.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:56

Heerlijk, haha Haha!

Eergister in de stad nog lekker langsgeweest. Wat ik trouwens wel vind , is dat je het niet te vaak moet doen want voor mij wordt het dan in een keer een stuk minder lekker.

Een keer toen had ik een milkshake van de McDonalds (ben milkshake fanaat) en een week daarna weer en toen vond ik er helemaal niks aan. Dus zo'n een keer in de 1 a 2 maanden is wel genoeg.

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:03

Lekker Vingers aflikken De groenteburgers en de MC Flurry Crunch Lovers

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:06

lekker een grote vette hap kan er af en toe wel in Tong uitsteken hahah

Nee ik kom er alleen als ik zeg maar echt geen tijd meer heb als ik in de auto zit,, maar anders koken wij liever

maar zo op z'n tijd lekker daar een hap, kan er altijd wel in

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:35

leintje_ schreef:
die man kreeg toch hele rare ziektes ofzo?? ik kan me niet zoveel herrinneren van de film, maar dat had ik gehoord van iemand Tong uitsteken

WEL erbij vertellen dat hij overal de grootst mogelijke portie van nam en niet bepaald gezonde producten koos. Hij ging bv niet elke dag salades en soepen eten Dan was hij echt niet aangekomen en had hij ook geen ziekteverschijnselen gekregen!!!!!!!!! Je KUNT best uitgebalanceerd voedsel krijgen, maar dan moet je het wel uitkiezen.

Wat ik goed vind aan MCDonalds is supersnelle bediening, de interne opleidingen zijn heel goed en ze gaan milieubewust met het afval om.
Verder is het hier voor mij nog een lekkernij, want ze zijn alleen te vinden in de steden en ik woon op het platteland. Dus als ik eens in de stad kom, ga ik steevast naar McDonalds of soortgelijk restaurant.

Geen nekel restaurant is bedoeld om er dagelijks te eten. Maar, om even een vergelijking te doen, hier in Portugal zijn mensen die als ze werekn wel dagelijk is een eettent eten en dan staat dan op het menu vlees met patat of vis met rijst. Je mag blij zijn als er een blaadje sla bij zit. (Dat eten Portugezen vaak niet eens op). Groenten serveert men hier niet en wordt ook nauwelijks gegeten. Oook niet egzond en dan hebben we het over gewone restaurants, geen fastfood!

superpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:38

heerlijk toch..
vooral als je der in hapt het vet der uit druipt haha Tong uitsteken
ja hoor mac donalds hoort bij mij leven

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:33

Lusitana schreef:
leintje_ schreef:

WEL erbij vertellen dat hij overal de grootst mogelijke portie van nam en niet bepaald gezonde producten koos. Hij ging bv niet elke dag salades en soepen eten Dan was hij echt niet aangekomen en had hij ook geen ziekteverschijnselen gekregen!!!!!!!!! Je KUNT best uitgebalanceerd voedsel krijgen, maar dan moet je het wel uitkiezen.

dit staat op de achterkant van de dvd (heb ik van www.supersizeme.com):
1) No options: he could only eat what was available over the counter (water included!)
2) No supersizing unless offered
3) No excuses: he had to eat every item on the menu at least once

en zoals ik al zei, kan me niet zoveel meer van de film herinneren Tong uitsteken

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:35

hmm het vult niet echt, na 2 uur heb je weer honger als een paard.. Clown

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:35

leintje_ schreef:
dit staat op de achterkant van de dvd (heb ik van http://www.supersizeme.com):
1) No options: he could only eat what was available over the counter (water included!)
2) No supersizing unless offered
3) No excuses: he had to eat every item on the menu at least once

en zoals ik al zei, kan me niet zoveel meer van de film herinneren Tong uitsteken

Dan kan hij nog elke dag sla eten en dan 1 maal per dag iets anders. Dan was het niet misgegaan. De film is opgezet om aan te tonen dat het misgaat als je slecht eet, niet om aan te tonen dat je gezond kunt eten bij Mc Donalds, dat is het verschil. Ik zou een hele andere docu kunnen maken.
En natuurlijk bieden ze supersize aan in Amerika.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 12:39

Superpiet, alles wordt juist gegrilled en is meestal gortdroog, ik weet niet waar je het vet vandaan haalt?
ziggy, het is ook geen maal, maar een snack. Het is geen restaurant, maar fastfoodketen.

Overigens is het heel normaal om na twee uur weer trek te hebben, dan is je eten verteerd. Alleen bepaald voedsel dat dingen langzaam afgeeft, zorgt voor een langere verzadiging.

Verder is het zo dat als je snel veel opschrokt (en dat doet men over het algemeen bij zo´n fastfoodketen), je maag uitzet. Als die dan weer inkrimpt, voel je honger.
Had je het langzaam opgegeten, dan is dat effect minder. Dit gaat op voor elk voedsel, niet alleen fastfood.

Ik wil hier niet verkondigen dat het gezond is om van Mc Donalds te leven, want net als met alles, moet je zulke dingen met mate doen. Mensen die alle dagen alleen pizza willen, hebben ook geen uitgebalanceerd dieet.
Maar een keer en stukje gegrilled gehakt vlees op een broodje met wat rode saus en een blaadje sla en of kaas of wat dan ook, is helemaal niet ongezond.

Overigens is de enige gezonde drank die ze verkopen WATER. Frisdrank is troep, maar het maakt niet uit waar je dat koopt.

Men heeft helemaal zelf in de hand om een verantwoord dieet te volgen en daar hebben restaurants of fastfoodketens eigenlijk niks mee te maken. Je maakt de keuze om daar te eten. Als het je niet bevalt, doe het dan niet weer.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:25

Rommel met een hoop caloriën! Maar op zijn tijd best lekker natuurlijk Haha!

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:11

Lusitana schreef:
leintje_ schreef:

knip
Wat ik goed vind aan MCDonalds is supersnelle bediening,
knip

Ik voel me vereerd Pling (Het is wel zo, ik ren de benen onder me lichaam vandaan)
Het kan natuurlyk wel zo zijn dat je soms moet wachten op je burger, ik begrijp alleen dan niet dat mensen dan boos worden. We kunnen toch niet van alles 50 stuks tegelijk gaan bakken??, driekwart moeten we dan na aantal minuten weer weggooien. Wees blij dat je moet wachten op je burger, dan heb je de zekerheid dat die niet al 20 minuten in de bin heeft gelegen, maar net vers is. Koe