Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAmigo schreef:We moesten laatst met biologie een film kijken, (Supersize me) over een man die als experiment 30 dagen alleen maar bij de mcdonalds oid zou eten, iig alleen maar fastfood. Pff dat vond ik toch ff walgelijk.
Sammiej schreef:xAmigo schreef:We moesten laatst met biologie een film kijken, (Supersize me) over een man die als experiment 30 dagen alleen maar bij de mcdonalds oid zou eten, iig alleen maar fastfood. Pff dat vond ik toch ff walgelijk.
Ranzig he!!
Die heb ik ook moeten kijken met biologie
leintje_ schreef:die man kreeg toch hele rare ziektes ofzo?? ik kan me niet zoveel herrinneren van de film, maar dat had ik gehoord van iemand
Lusitana schreef:leintje_ schreef:die man kreeg toch hele rare ziektes ofzo?? ik kan me niet zoveel herrinneren van de film, maar dat had ik gehoord van iemand
WEL erbij vertellen dat hij overal de grootst mogelijke portie van nam en niet bepaald gezonde producten koos. Hij ging bv niet elke dag salades en soepen eten Dan was hij echt niet aangekomen en had hij ook geen ziekteverschijnselen gekregen!!!!!!!!! Je KUNT best uitgebalanceerd voedsel krijgen, maar dan moet je het wel uitkiezen.
leintje_ schreef:dit staat op de achterkant van de dvd (heb ik van http://www.supersizeme.com):
1) No options: he could only eat what was available over the counter (water included!)
2) No supersizing unless offered
3) No excuses: he had to eat every item on the menu at least once
en zoals ik al zei, kan me niet zoveel meer van de film herinneren
Lusitana schreef:leintje_ schreef:
knip
Wat ik goed vind aan MCDonalds is supersnelle bediening,
knip