Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Nou het gaat mij niet zozeer om het gewicht, maar ik zou toch echt verschrikkelijk blij zijn als ik mijn bovenbenen wat minder zwaar/dik zou kunnen krijgen...Als ik het dan over gewicht heb lijkt 57/58 een mooie voor mij met mijn lengte (1.63) Ik wil daar even bij zeggen dat ik heel; veel spier massa heb, sport ook bijna elke dag.
LittleAnn schreef:Ja precies en dat heb ik dus nooit gehad helaas, dus ik weet ook niet of het ooit gaat gebeuren....en zeker in vergelijking met de meeste dames hier voel ik me echt zo'n lomp geval
Sizzy schreef:Mijn planning trouwens vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: twee nectarines
L: portie kibbeling met een beetje cocktailsaus
T: twee bruine boterhammen met linesse
D: rijst met bloemkool en paprika met een boemboe
Mocca schreef:Ja Ilse, ik at ook altijd precies hetzelfde.
Ontbijt met magere joghurt met cruesli, tussendoor appel, lunch 2 volkoren boterhammen (1 met rookvlees en 1 met appelstroop), tussendoor een kiwi, en dan avondeten. Ben zo echt veel afgevallen, maar was het toen ook hélemaal zat, de appelstroop en rookvlees kwam m'n neus uit.
Sizzy schreef:Ja precies Ilse, morgen is gelukkig mijn laatste stagedag en dan kan ik mijn lunch weer wat afwisselen! (salade, soep etc.)
Ilse schreef:Sizzy schreef:Ja precies Ilse, morgen is gelukkig mijn laatste stagedag en dan kan ik mijn lunch weer wat afwisselen! (salade, soep etc.)
Ik hoef ook nog maar een weekje op school, maarja groot deel van de vakantie zal ik toch centjes moeten/willen verdienen en zit ik weer met mijn lunchpauzes, al is het op mijn werk wel redelijk te doen wat betreft salades, ik heb daar een koelkast tot mijn beschikking, maar het is het toch gewoon net niet, want dan moet je toch een voorverpakte kant en klare salade hebben en die zijn over het algemeen niet heel erg lekker en behoorlijk duur, en die van de AH bevatten enorm veel calorieen, in elk geval te veel om vaak mee te lunchen, als diner is een ander verhaal.