Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:41

Wat is jou streef dan LA?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:44

Nou het gaat mij niet zozeer om het gewicht, maar ik zou toch echt verschrikkelijk blij zijn als ik mijn bovenbenen wat minder zwaar/dik zou kunnen krijgen...Als ik het dan over gewicht heb lijkt 57/58 een mooie voor mij met mijn lengte (1.63) Ik wil daar even bij zeggen dat ik heel; veel spier massa heb, sport ook bijna elke dag.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:46

LittleAnn schreef:
Nou het gaat mij niet zozeer om het gewicht, maar ik zou toch echt verschrikkelijk blij zijn als ik mijn bovenbenen wat minder zwaar/dik zou kunnen krijgen...Als ik het dan over gewicht heb lijkt 57/58 een mooie voor mij met mijn lengte (1.63) Ik wil daar even bij zeggen dat ik heel; veel spier massa heb, sport ook bijna elke dag.

ja dat heb ik ook in mijn benen. Maar omdat ik afgelopen jaar slanker ben geweest weet ik ook dat het bij mezelf allemaal strakker kan.. Vork

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:50

Ja precies en dat heb ik dus nooit gehad helaas, dus ik weet ook niet of het ooit gaat gebeuren....en zeker in vergelijking met de meeste dames hier voel ik me echt zo'n lomp geval

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:53

LittleAnn schreef:
Ja precies en dat heb ik dus nooit gehad helaas, dus ik weet ook niet of het ooit gaat gebeuren....en zeker in vergelijking met de meeste dames hier voel ik me echt zo'n lomp geval

dat valt best mee toch, ik zal mijn maten ook eens gaan opnemen als ik een cmband kan vinden.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:55

Welnee, ik ben ook nog nooit slank geweest, was vroeger ook altijd het mikpunt in de klas Scheve mond .
Vandaar dat het ook lastig is om positief over mezelf te zijn qua postuur dat ik nu heb, omdat ik me nog voel zoals ik vroeger was aangezien ik altijd dik was.
Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar je bent je er niet bewust van dat je lichaam er anders uit is gaan zien na het afvallen, het voelt gewoon zoals eerst zeg maar..

Overigens heb ik zojuist een nieuwe winterjurk voor mijn poonie gekocht, een WeatherBeeta Fushion Kwijl .

Afbeelding
Kleuren alleen omgedraaid, en dat wit is in het echt meer zilver/lichtblauw Vork

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:56

wauw mooi zeg Ilse.
Ik snap wat je bedoeld trouwens, maar probeer ervan te genieten, van die kilo's minder.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:57

Ik zou toch maar een streefgewicht aanhouden...als je doorgaat tot je jezelf slank vind kan je doorslaan, want slank vind je jezelf nooit helemaal.
Ik dacht ook; nou als er 8 kilo af is dan ben ik slank. Ja Nu is er 9 kilo af en vind ik mezelf nog dik. Clown (en ja, ik weet dat dat niet zo is, maar het is gewoon een beeld dat er ingebakken zit..), hou dus ook mijn streefgewicht aan om niet door te slaan. Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:57

Wauw, zo'n jurk wil Amo ook wel Ilse. Kwijl

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:00

Gaaf is tie he? Stalgenootje had een of andere grote partij opgekocht en verkocht ze voor een leuke prijs, kijk dán wil ik nog wel een winterjurk in de zomer kopen aangezien ze van de winter natuurlijk weer loeiduur zijn, zeker déze Nagelbijten / Gniffelen .

Maar inderdaad, ik had zoiets van 10 kilo er af en ik ben slank en klaar, nou eh niet dus, op naar de volgende 5 kilo Clown .
Mijn streefgewicht is overigens wel met een dieetiste toendertijd besproken/vastgesteld dus het lijkt me dat het wel haalbaar moet kunnen zijn om op de 63 kilo te komen Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:05

Ik vraag me ook wel af hoe ik in godsnaam ooit op 65 ben gekomen, nja, zal wel in de tijd zijn geweest dat ik echt heul streng was [en geen spiermassa had]
Heb t nu nog wel als streefgewicht nu ik weer begin met wegen, maar ik weet niet of het haalbaar is dus ik zal er niet enorm meezitten als het niet gaat lukken. Ik wil alleen per sé niet zwaarder worden dan 68,5, mn huidige gewicht [want een maandje terug zat ik dus gewoon weer op 72 Nagelbijten / Gniffelen]
Als het Lipolyse feest doorgaat verwacht ik wel dat ik in gewicht nog wat afval, want ik heb best veel vet op mn probleemzones zitten [ook echt van dat eh, harde, compacte vet :s]

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:08

Ik heb trouwens echt iets van vier liter water op vandaag, beetje erg veel maar ik heb enorm veel dorst, nu ook weer [nadat ik net een liter achter de kiezen heb] Lips are sealed
Nja, maar ff stoppen anders blijf ik piesen Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:13

Ik voel me van (veel) water altijd zo enorm opgezwollen dat ik het de laatste tijd liever laat staan Haha! .

Toch heb ik trouwens het idee dat in de periode dat ik zo goed afviel en me erg prettig in mijn vel voelde ik heel 'eenzijdig' at, elke dag ontbijten met Fruit n Fiber + magere melk, lunchen met 2 boterhammetjes 20+ kaas, 's middags een sinaasappeltje en een koekje en 's avonds normaal. En dat elke dag, tuurlijk wel wat speling en verandering, maar veelal hetzelfde.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:19

Jeetje wat plaatsen jullie veel! Niet normaal Haha!

Mijn dag:
O: 1 volkorenbroodje met kipfilet en pesto, 1 volkorenbroodje met kaas, 1 kapje met pasta
T: -
L: appel, 2 volkorenbroodjes met kipfilet en pesto
T: wat zoutjes en 2 koekjes van liga continua pakje.
T: handje cashewnoten
D: (was pas laat) patat met kipnuggets, milkshaken en sausjes.

Opzich goeie dag behalve diner maarja heb ik niet zoveel over te zeggen en was wel weer eens lekker om dat te eten, al voel ik me nu wel beetje jammer erover maar goed Knipoog morgen ga ik toch weer rondje hardlopen.

Lengte: 1.70M
Gewicht: ong 68 kilo.

Mijn maten:
Bovenbenen: 59
Kont: 98
Heupen: 90/91
Taille: 72/73
Onder mn borst: 93
Borst: 97

Ik ga nu de hele week goed eten en dan weeg ik me woensdag, dan weet ik zeker hoeveel ik weeg.
Laatst bijgewerkt door Jamy op 28-06-06 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:19

Hmm ja, die neiging heb ik ook wel hoor, beetje eenzijdig eten...maar dat heeft meer te maken met luiheid, ik ben absoluut niet gemotiveerd meer om te koken ofzo Haha! [de laatste tijd zelfs te lui om groenteburgers te bakken, die mik ik zo in de magnetron :/]
Gemak dient de mensch Knipoog

Ach ja, 't blijft allemaal een struggle maar ik denk dat we hier best goed op weg zijn met zn allen Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 22:21

Sizzy schreef:
Mijn planning trouwens vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: twee nectarines
L: portie kibbeling met een beetje cocktailsaus
T: twee bruine boterhammen met linesse
D: rijst met bloemkool en paprika met een boemboe

Zo dit was mijn dagje Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:22

Ik ben nu al een paar dagen bezig met mn geen-brood-experiment en ik moet zeggen dat ik wat minder opgeblazen/bol ben [buik].
En ik begin daar onder mn vet echt spieren te ontwikkelen, beetje jammer dat ze alleen niet te zien zijn [wel te voelen, omg keihard Haha!] Ach gut

[volgens mij komt het trouwens doordat ik de crosstrainer steeds wat zwaarder zet en weer ben begonnen met paardrijden, gaat best hard nu!]

Edit 2: naja...geen brood...niet meer iedere dag brood Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:25

Ja Ilse, ik at ook altijd precies hetzelfde.
Ontbijt met magere joghurt met cruesli, tussendoor appel, lunch 2 volkoren boterhammen (1 met rookvlees en 1 met appelstroop), tussendoor een kiwi, en dan avondeten. Ben zo echt veel afgevallen, maar was het toen ook hélemaal zat, de appelstroop en rookvlees kwam m'n neus uit. Scheve mond

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:27

Dat werkt wel inderdaad, doe het ook vaak als ik thuis kan lunchen, dan maak ik liever een salade, soepje of een bak yoghurt/kwark mer fruit/muesli, maar is alleen niet haalbaar als ik op school zit of moet werken, en dat is toch het grootste deel van de week.
Beetje de gulden middenweg kiezen dus Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 22:28

Ja precies Ilse, morgen is gelukkig mijn laatste stagedag en dan kan ik mijn lunch weer wat afwisselen! (salade, soep etc.) Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:28

Mocca schreef:
Ja Ilse, ik at ook altijd precies hetzelfde.
Ontbijt met magere joghurt met cruesli, tussendoor appel, lunch 2 volkoren boterhammen (1 met rookvlees en 1 met appelstroop), tussendoor een kiwi, en dan avondeten. Ben zo echt veel afgevallen, maar was het toen ook hélemaal zat, de appelstroop en rookvlees kwam m'n neus uit. Scheve mond

Precies, en ik merk ook dat ik niet genoeg meer heb aan 2 boterhammen en 1 stukje fruit tussendoor?
Grr waarom is dieeten toch zo verdomd lastig? Clown

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:30

Ik vraag me ook altijd wel af hoe sommige mensen het in godsnaam voor elkaar krijgen om honderd kilo af te vallen ofzo Haha! Ik zou echt doodgaan Vork

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:31

Ja, waarom is er niet gewoon een pil en dat je dan dun bent, en wel kan eten wat je wilt. Schijnheilig

Of waarom zijn chips en snoep niet gewoon calorie-arm Scheve mond

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:32

Sizzy schreef:
Ja precies Ilse, morgen is gelukkig mijn laatste stagedag en dan kan ik mijn lunch weer wat afwisselen! (salade, soep etc.) Lachen

Ik hoef ook nog maar een weekje op school, maarja groot deel van de vakantie zal ik toch centjes moeten/willen verdienen en zit ik weer met mijn lunchpauzes, al is het op mijn werk wel redelijk te doen wat betreft salades, ik heb daar een koelkast tot mijn beschikking, maar het is het toch gewoon net niet, want dan moet je toch een voorverpakte kant en klare salade hebben en die zijn over het algemeen niet heel erg lekker en behoorlijk duur, en die van de AH bevatten enorm veel calorieen, in elk geval te veel om vaak mee te lunchen, als diner is een ander verhaal Knipoog .

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:33

Ilse schreef:
Sizzy schreef:

Ik hoef ook nog maar een weekje op school, maarja groot deel van de vakantie zal ik toch centjes moeten/willen verdienen en zit ik weer met mijn lunchpauzes, al is het op mijn werk wel redelijk te doen wat betreft salades, ik heb daar een koelkast tot mijn beschikking, maar het is het toch gewoon net niet, want dan moet je toch een voorverpakte kant en klare salade hebben en die zijn over het algemeen niet heel erg lekker en behoorlijk duur, en die van de AH bevatten enorm veel calorieen, in elk geval te veel om vaak mee te lunchen, als diner is een ander verhaal Knipoog .

Nee joh, die Ceasar/Italiaanse/Boeren etc. vallen best mee. Das gewoon sla, andere rauwkost [tomaat/komkommer], croutons, paar stukkies kaas [en een zakje dressing, maar dat gebruik ik nooit]