Meer McDonald fans?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 20:25

Fee_ schreef:
De McDonald's gebruikt geen mystery shoppers meer. Het heeft dus geen zin om je daarvoor aan te melden, als je gratis McDonald's wil.

Ook heeft het geen zin om burgers zonder augurk of zonder saus of zo te bestellen, aangezien alle burgers pas worden gemaakt als het besteld is.
Het enige wat nog helpt om echt vers te krijgen is friet zonder zout.

Ik bestel het zonder augurk of saus omdat ik het met niet eet. Omdat ik augurk, mosterd en ketchup echt goor vind. Wat alleen opvallend is is dat we, als ik zonder bestel, altijd langer wachten en altijd alles warm is en als ik dus geen aanpassingen bestel dat t dan vaak lauw of klef is en we dan ook bijna nooit langer wachten dan de op de persoon voor ons.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:11

Trui schreef:
Ohja, ik snap niet waarom de mac nog zegt ‘burger met mosterd augurk ui’ want er zit meestal 1 schijfje augurk op, 1 stip mosterd wat al helemaal in t broodje is getrokken en hier merk je dus ook niks van. En dan nog 5 uitjes. Als je t er niet of onmerkbaar op doet zeg dat niet dat je t erop doet

Dat moeten ze wel voor de allergenen. Ongeacht of het er onmerkbaar op zit of niet... Ze moeten het vermelden.

Overigens proef ik die ene schijf augurk echt wel :o

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:27

njcgregoor schreef:
Ik ben trouwens boos dat ze de zoete frietjes uit het assortiment hebben gehaald. Ik kon daar wel 5 bakjes van eten elke keer. Wat waren die lekker zeg..

Wij konden er niets aan doen helaas. De oogst was mislukt vanwege de droogte afgelopen zomer :')

Denise_Storm

Re: Meer McDonald fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 21:35

Heb net op de terugweg ook nog een mackroket voor mijn vriend meegenomen. En nuggets := maar ze hebben de zoetzure saus niet in de zak gedaan dus dat was een tegenvaller. Ik eet de nuggets omdat ik de saus zo lekker vind := 8)7

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 22:27

Ik heb nu al een poosje geen mysteryshop gedaan maar een paar maanden terug kreeg ik gewoon nog opdrachten hoor. Zal eens kijken of ze nog steeds open staan.

Mijn mc kroket is trouwens wel altijd goed heet, zonder saus. Terwijl ik met saus vaak een half warme kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 22:35

De McDonalds is echt heel makkelijk om even snel langs te gaan.
Favorieten hier zijn de iced mango smoothie en de kipnuggets. Voorheen ook een bepaalde wrap en de groenteburger maar die hebben ze hier helaas niet meer...

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 07:53

Hier nog een McFan :o
In mijn studietijd (alweer lang geleden := ) heb ik bij McDonalds in Utrecht gewerkt. En ik ben het nog niet zat...
Wat niet meehelpt is dat ik nu 350 meter bij een Mac vandaan woon.. en dat mijn kinderen ook fan zijn.

Maar ik probeer het te beperken tot 1x per maand. Lukt niet altijd :D
Ben gek op Big Mac en de frietjes en ook kip nuggets.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:07

<3

Topic naar mijn hart.

Ik was vroeger zo’n kind dat niks lustte dus ook geen Mac. Broodjes en saus eraf vissen was mijn prio wanneer ik iets at daar.

Toen ik naar de middelbare ging en in het derde zat ging het echter mis :+

Mijn favoriete mcflurry was echt witte Magnum. Als die nou eens terug kwam ... het zelfde geldt voor de mcwraps. Vind die nieuwe niet zo..

Verder is een Big Tasty echt ge wel dig, die saus ook :~

Kipnuggets met bbq saus, friet met fritessaus of bbq saus, gewoon de normale hamburger met bbq saus ... Ik hou van die bbq saus haha. Milkshakes zijn ook echt top bij de McDonalds. Denk de lekkerste die ze in NL verkopen.

Ik vind McDonalds in het buitenland trouwens altijd tegen vallen, maar in België hadden ze deze zomer een soort big tasty maar dan met kip. Was ook echt goddelijk.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 08:27

Ik zou graag de McFlurry crunch terug zien, dat is echt al een halve eeuw geleden maar die was zo lekker!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:28

Die klinkt wel erg lekker!!

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:35

amado7 schreef:
Ik heb nu al een poosje geen mysteryshop gedaan maar een paar maanden terug kreeg ik gewoon nog opdrachten hoor. Zal eens kijken of ze nog steeds open staan.

Mijn mc kroket is trouwens wel altijd goed heet, zonder saus. Terwijl ik met saus vaak een half warme kreeg.

Mag ik vragen via welk bedrijf je werkt? Als ik google op mystery shopper krijg ik vele bedrijven die dit aanbieden. Maar welke is betrouwbaar?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:40

Jaa ik deed vroeger ook alleen maar ketchup op Mn hamburger! Maar ze doen van Derest er zo weinig op dat ik nu niet meer de moeite neem om alles er af te laten halen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:44

Oeh *meld zich

De white magnum flurry was inderdaad geweldig, die moet echt eens terug..

Verder even kort bij de Mac gewerkt wat erg leuk was, helaas kon ik het vele lopen lichamelijk niet aan dus mee gestopt. Het zelf maken van je flurry was het beste :')

Ik ben ook gek op de pancakes Sochtends. Als ik ergens heen moet Sochtends en kom erlangs.. :9
Verder de mckroket, quarter pounder, mcfish, chicken nuggets of gewoon simpel cheeseburger zijn hier favoriet.

Al was vroeger de chicken sensation met saté ook erg lekker..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:46

Ikheb eens die pancakes gehad... net rubber :+ Mn kaken deden gewoon pijn van t kauwen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:48

Dan zijn ze niet goed gegaan, aangezien ze juist heel zacht zijn, nog zonder gebit te doen. :9

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:50

Zelfde hier... augurk en saus vind ik zo vies :r

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:51

sanso schreef:
Ik zou graag de McFlurry crunch terug zien, dat is echt al een halve eeuw geleden maar die was zo lekker!

Jaa dat was ook echt mijn lievelings <3 neem nu meestal de gewone m&m's. Al had ik laatst die straeberry cheesecake en die was ook best lekker :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:51

Saus vies??
Dan krijg je toch alleen een droge burger met een blaadje sla op een broodje? :+
Ik vind alleen de saus van de mcKroket niet lekker, dus die neem ik altijd zonder saus. Maar die is van zichzelf smeuïg zat :9

Ik heb trouwens echt zin in mcKroket :9

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 08:51

*\%/* *\%/* *\%/*
Afbeelding

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 08:54

verootjoo schreef:
Saus vies??
Dan krijg je toch alleen een droge burger met een blaadje sla op een broodje? :+
Ik vind alleen de saus van de mcKroket niet lekker, dus die neem ik altijd zonder saus. Maar die is van zichzelf smeuïg zat :9

Ik heb trouwens echt zin in mcKroket :9

Ja ik lust echt geen saus en geen augurk :') lust eigenlijk alleen normale mayo en die hebben ze daar niet.
McKroket vind ik wel heerlijk, maar dan zonder mosterd :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:11

Ze hebben wel mayonaise hoor. :j

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:27

Oh echt :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:29

Ja, ook in kleine bakjes.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 09:33

Niet meer toch? Die is er toch ook uitgegaan samen met de boerenfriet? Of zit ik nu mis

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:37

Mayonaise hebben we gewoon nog, vast in het assortiment.