Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marcella schreef:Maar kan ook nog gewoon rupsen zijn, maar dan nog in een heel klein stadium.

Het is zo extreem omdat er minimaal 2 jaar niets gedaan is en de tuinen er omheen zijn ook een aantal die niet bijgehouden worden en zo waait dus alles over in de bloei en houd je de rotzooi dus in stand helaas 

, mooie tuin verder 

Macs schreef:De makkelijke moestuin op facebook heeft echt interessante filmpjes. Even een tip voor mensen die het misschien kunnen gebruiken
 Super blij ermee!                                                         

Genoeg te doen dus!                                                         

Ben allang blij als er dingen blijven leven 
 Met courgette heb je met 2-3 planten best een redelijke oogst, ik had met 3 planten vorig jaar eigenlijk wat te veel voor met z'n tweeën, maar ik gaf ze ook wel eens weg of vroor het in of maakte er soep van  

Dit jaar zijn er boven verwachting ook weer een 8 tal courgette planten uitgekomen. Vorig jaar stierf te helft na een tijd dus dacht slim te wezen 
                                                         Jolienn schreef:Zwart is meestal vorstschade dacht ik?
Marcella, je tuin is echt prachtig! Hard voor gewerkt maar dan heb je ook wat. Heermoes even opgezocht, dat heb ik geloof ik niet.
Ik ben weer een stukje verder, alle ui is schoon. Nu laatste stuk aardappels nog en dan wss weer van voor af aan beginnen
[ [url=m/CmAjZg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu eerst vandaag en morgen m'n scriptie afmaken, want die moet ik morgen inleveren. Dan van het weekend een beetje in de tuin werken en m'n vriend helpen met mijn auto maken.Genoeg te doen dus!