Ik heb gisteren voor t eerst in 2 weken ontbeten en gelucht met koolhydraten (bagels) & ging savonds door de grond van de hoofdpijn (richting migraine). Toeval
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ier schreef:Doubtless, klinkt niet lekker. Geen idee of dat met elkaar in relatie staat. Vervelend wel! Wellicht wat 'voorzichtiger' opbouwen?
Hartstikke lekker, maar ik had meteen weer last van m'n buik & heb een paar uur zitten boeren
Dus is niet echt de moeite waard.
Ik eet soya yoghurt van Alpro. Soms met wat fruit er doorheen, soms met muesli en rozijnen en soms gewoon zonder iets. 
Ier schreef:Je bent de zoveelste die dat zegt.Frappant detail is dat ik bv als ik champignonnen heb gegeten, ik die binnen een uur er uit zie komen, terwijl ik ze de dag ervoor niet heb gegeten. You tell me..
Doubtless schreef:Ik heb gisteren voor t eerst in 2 weken ontbeten en gelucht met koolhydraten (bagels) & ging savonds door de grond van de hoofdpijn (richting migraine). Toeval

Je kan er net zoveel kruiden e.d. bij doen wat je lekker vindt.
Ik wil nu eten zoals ik over 10 jaar ook kan eten. Liever wat trager afvallen als nu alles elimineren. Ier schreef:Ik vind het onzin om al het fruit te bannen.Ik wil nu eten zoals ik over 10 jaar ook kan eten. Liever wat trager afvallen als nu alles elimineren.
met spruitjes ernaast. Had moeders over, mazzeltje dus
kim345 schreef:Doubtless schreef:Ik heb gisteren voor t eerst in 2 weken ontbeten en gelucht met koolhydraten (bagels) & ging savonds door de grond van de hoofdpijn (richting migraine). Toeval
Toevallig heb ik dit weekend ook veel koolhydraten gegeten en ook ik kreeg 's avonds een beetje hoofdpijn. Ik ben slechts een week bezig dus vroeg me af of dat kon zo snel
Ier schreef:Ik vind het onzin om al het fruit te bannen.Ik wil nu eten zoals ik over 10 jaar ook kan eten. Liever wat trager afvallen als nu alles elimineren.