Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vooral met paddestoelen kun je lekkere vleesvervangers maken. Anoniem schreef:Vanmiddag van de homeopaat te horen gekregen dat we teff brood moeten gaan eten ipv spelt![]()
Nu teffmeel gehaald en zoekende naar goede recepten. Hoe smaakt dat spul eigenlijk ? Ik had er nog nooit van gehoord.

8nnemiek schreef:Zijn er op internet geen lekkere recepten te vinden?
Zoals op de forks over knives site, daar staan er al een heleboel.
Af en toe een stukje vis of een eitje is idd een idee. Of gewoon voor de variatie wat kaas erover af en toe.
Maar er zijn ook recepten te vinden voor groenteburgers enzo, als vleesvervangervooral met paddestoelen kun je lekkere vleesvervangers maken.

KarinvdM schreef:[naam] schreef:Vanmiddag van de homeopaat te horen gekregen dat we teff brood moeten gaan eten ipv spelt![]()
Nu teffmeel gehaald en zoekende naar goede recepten. Hoe smaakt dat spul eigenlijk ? Ik had er nog nooit van gehoord.
Teff heeft een wat aparte smaak, niet iedereen kan het waarderen. Ik vind het heerlijk.
denice schreef:8nnemiek schreef:Zijn er op internet geen lekkere recepten te vinden?
Zoals op de forks over knives site, daar staan er al een heleboel.
Af en toe een stukje vis of een eitje is idd een idee. Of gewoon voor de variatie wat kaas erover af en toe.
Maar er zijn ook recepten te vinden voor groenteburgers enzo, als vleesvervangervooral met paddestoelen kun je lekkere vleesvervangers maken.
ik wil expres geen vleesvervangers eten omdat ik tegen de manier waarop soja verbouwt wordt ben.
Paddenstoelen is inderdaad een goede, had laatst pasta met paddenstoelen en dat was prima!

Mijn moeders cholestorol is in het afgelopen half jaar al enorm gezakt dankzij haar nieuwe eetpatroon, maar vooral mijn vader eet erg slecht, is veel te zwaar en heeft ook een te hoog cholestorol en nog een hoop klachten. Dus ik ben benieuwd of ze ook gezonder gaan eten!
meer energie, minder zin in suiker..