Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Je doet heel lang met een zakje chia, zo duur is dat niet.
Letizia schreef:Vanmorgen m'n eerst ontbijtje met havermout en ik vond het een beetje tegenvallen
Ik had het een nachtje laten weken, achteraf iets te veel melk (of iets te weinig havermout) en toen 2 minuten op vol vermogen in de magnetron. Het was dus nog 'n beetje te dun, dus wat dikker gemaakt met een beetje brinta. Als smaakmaker had ik er een snufje kaneel door gedaan.
Heb ik iets niet goed gedaan (behalve dan te veel melk)?
Zal morgen eens met een dot pindakaas proberen
Ik koop altijd lijnzaad bij de molen (heel), €0.95 voor 500gram, daar doe je best lang mee en ik maal dan een kleine voorraad per keer met een koffiemolen.
Horse_xx schreef:Opnieuw koekjes gemaakt dit keer met een beetje melk, havermout, nootjes en pindakaas. Zijn net uit de oven dus ben benieuwd. Wou er eigenlijk nog een ei door doen, maar eerlijk gezegd durf ik dat niet zo goed een rauw ei.
MoonChloe schreef:Horse_xx schreef:Opnieuw koekjes gemaakt dit keer met een beetje melk, havermout, nootjes en pindakaas. Zijn net uit de oven dus ben benieuwd. Wou er eigenlijk nog een ei door doen, maar eerlijk gezegd durf ik dat niet zo goed een rauw ei.
Als je de koekjes (met ei dus) bakt, zijn ze toch niet meer rauw?
Bhriseis schreef:Ik eet zo goed als elke dag ananas met kwark of yoghurt, en heb nog nooit wat gemerkt![]()
Ik doe het ook gerust een uur of vier in een bakje om mee te nemen naar het werk, dan smaakt het een beetje meer 'getrokken', maar niet slecht ofzo hoor