Vrijdag: Tagliatelle met kip, broccoli, tomaatjes in roomsaus Zaterdag: Aubergine-aardappel ovenschotel Zondag: Friet Maandag: Aardappels, bruine bonen, speklap Dinsdag: Surinaamse Roti Woensdag: Aardappels, spinazie, vis Donderdag: Rijst met kipfilet, peultjes en paprika in kerriesaus
Noeps
Geplaatst: 11-05-13 16:28
Destino schreef:
Zaterdag: Aubergine-aardappel ovenschotel
Dat hebben wij vorige week gegeten, recept van ah.nl. Zó lekker !
Destino
Geplaatst: 11-05-13 16:35
Plien91 schreef:
Destino schreef:
Dankzij jouw post kwam ik er ook op hihi! Ben gaan zoeken naar ovenschotels met aardappels en aubergine en heb idd ook een recept van de AH! Ben heel benieuwd!
Dank je! Nog dingetjes die je aan zou passen/anders zou doen bij het recept?
__Leonie
Geplaatst: 11-05-13 18:23
Plien91 schreef:
Destino schreef:
Linkje? Kan hem niet zo vinden.
SaZ
Geplaatst: 12-05-13 17:20
Mijn weekmenu voor deze week: Zo: kipsaté met satésaus, sla en krieltjes Ma: babi ketjap Di: komkommer, aardappeltjes en een kipburger Wo: Naar een vriendin, geen idee nog Do: trouwdag van mijn oom, dus geen idee nog. Vast een heleboel slechts Vr: ovenschotel met courgette, tomaat, broccoli en andere groenten (even kijken wat er nog in de koelkast ligt ) Za: waarschijnlijk bij mijn ouders, anders restje ovenschotel
merel_gomez
Geplaatst: 14-05-13 17:30
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Nell_
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 16:38
Wo: Verse lasagne met bechamelsaus Do: sucadelapje, gewokte groente, aardappels Vr: gehakthachee met aardappelpuree Za: Friet Zo: soep met broodjes Ma: Nasi met satésaus Di: Wraps met sla, kip, gebakken ui/champignons/paprika met chilisaus
Vrijdag: Friet Zaterdag: Tagliatelle met een saus uit de oven van nacho’s, geraspte kaas, chilisaus, kookroom, creme fraiche, gegrilde paprika en rode pesto. Zondag: Soep, broodjes tomaat/mozzarella/kruidenkaas/ui Maandag: Ovenschotel met prei/gehakt/saus van creme fraiche/knoflook/peterselie/kerrie Dinsdag: Rijst, met gewokte witvis, courgette, paprika, ui en champignons en teriyaki-honing woksaus Woensdag: Penne met courgette, champignons, paprika en gehakt en een saus van tomatenblokjes met knoflook, italiaanse kruiden en mozzarella. Donderdag: Aardappels, witte bonen in tomatensaus, speklap
Nog geen menu gemaakt deze week Maandag kapsalon gegeten Gister sushi Vandaag woknoodles met garnalen Mn lief had het nog nooit gegeten maar hij vond het zowaar lekker Morgen pasta ofzo En vrijdag visdag bij mn ouders
Ons weekmenu vanaf afgelopen maandag Ma - Noedels met wokgroente - loempia - gebakken ei en pindasaus Di - Groentestoof met zalm en hollandaisesaus met pasta Vandaag uit eten Do - Roerbak chinese kool met appel en kerrie - aardappelen en gerookte forel Vr - Friet en sla Za - Bloemkoolsoep en broodjes vis Zo - Ovenschotel kabeljauw - courgette en tomaten met Reibekuchen
Weekmenu: Dit weekend erg ongezond want we gaan naar een festival. Maandag: tomatencreme soep met stokbrood. Dinsdag: tagliatelle met broccoli en cherrytomaatjes en kip. woensdag: biefstuk met aardappeltjes uit de oven en salade/ groenten Donderdag: macaroni Vrijdag: pannekoeken.
Nell_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-13 14:20
Wo: Kiprolletjes met pesto, aardappels uit de oven met kruidenboter & groente (moet nog verzinnen wat) Do: zelfgemaakte Preischotel met gehakt Vr: AGV Za: Pannenkoeken Zo: Hollandse ovenschotel met fijngehakt (recept van 24kitchen) Ma: Wraps met ananas, bonen, tomaat, mais en creme fraiche (recept van 24kitchen) Di: Krieltjes, vlees, groente
Gister sla met krieltjes en een sate schnitzel Vandaag pizza Woensdag broccoli met super kazige saus, gekookte aardappels en cordon bleu Donderdag witlof met ham en kaas en gebakken aardappels Vrijdag gehaktballen en groente nog ff kijken Zaterdag ook gehaktballen Zondag friet
Zaterdag- broodje kroket, tonijnsalade Zondag - bbq na klussen met vrienden Maandag - pasta met paddestoelen, spekjes en spinazie met boursin Dinsdag - sperziebonen, rundvlees, aardappels Woensdag- tortilla's met krokante kip, ijsbergsla, komkommer, lente ui en chilisaus Donderdag - worteltjes, gebakken aardappelen en stukje vlees Vrijdag - ik denk friet, maar kan ook wat gezonders worden Zaterdag - ik denk dat ik sushi ga maken
Ma: broodjes met tomatensoep Di: Courgettesoep met salade Wo: Pilav Do: Aardappelen, schnitzel, rode kool Vr: Pasta carbonara Za: Aardappelen, witte bonen in tomatensaus, gehaktbal Zo: Rijst/aardappel/boontjes/gehakt/kerriesaus(ovenschotel)
Veirl
Geplaatst: 22-05-13 12:48
Ma: schnitzel, gebakken aardappelen en sla met een gekookt eitje Di: wraps met gehakt en roerbakgroente Woe: pasta met broccoli Do: zelfde als woe Vrijdag: biefstuk, erwten en aardappelen Za+zo: andijviestamppot
blackstar
Geplaatst: 22-05-13 17:15
Heb ook weer een dikke weekmenu samengesteld. Afgelopen week niet gedaan en irriteer me mateloos dat ik elke dag wat moet gaan verzinnen
Afgelopen maandag ingegaan: Ma: Rundvlees broccoli aardappel Di: Cordon Blue gebakken krieltjes en sla Wo: Andijviestampot met saucijs Do: Kabeljauwfilet wortel aardappel Vr: Maaltijdsalade voor mij, vriendlief zoekt het zelf maar uit ik ben er niet Za: Frietjes kipkluifjes met honing en sesam (recept van de Emte) Zo: Spelpjespasta met aubergine (recept van de Allerhande) Ma: Wokschotel Di: Pastasalade met tuinbonen en venkelknol (recept van de Allerhande) Wo: Lasagne Do: Broodje shoarma Vr: Chinese omelet met tomaten/gembersaus (recept van de Allerhande) Za: Pizza/macdonalds iets simpels (vriendlief is uit eten met vrienden/vrijgezellenfeest) Zo: Rundvlees groente aardappel
Voor volgende week: Ma: broodje beenham met sla Di: aardappeltjes, spinazie, vlees Wo: spaghettini met gehakt en kruiden en ui voor vriendlief, ik ga uiteten. Do: pannekoeken Vr: gele rijst met sate saus, hamlappen en groenten.
Suuskipje
Geplaatst: 24-05-13 10:02
Destino schreef:
Zaterdag: Tagliatelle met een saus uit de oven van nacho’s, geraspte kaas, chilisaus, kookroom, creme fraiche, gegrilde paprika en rode pesto.
Heb je een stap voor stap recept voor mij hoe je dit maakt, het klinkt namelijk suuuuper lekker!
Mag ik hier ook meeposten, handig voor de inspiratie? In het kader van 'die boodschappen dat moet toch goedkoper kunnen' zijn wij hier thuis nu ook net begonnen met een 'strakke' weekplanning. Het is de derde week deze week en omdat ik meestal kook moet ik ook alles verzinnen en dat valt me toch behoorlijk tegen. Normaal bedenk ik rond een uur of 4 wat ik die avond wil eten en waar ik dan zin in heb, nu moet ik al zeggen wat het volgende week vrijdag wordt. Wij eten met 4 tot 7 mensen (afhankelijk van mee-eters, werk e.d.) of volledig vegetarisch of met een vegetarische optie en een vlees/vis optie. Voor komende week is het geworden: Vrijdag Curry met Japanse wokgroenten Zaterdag (makkelijk en snel dag) Pasta salade en/of broodjes hamburger voor de liefhebber Zondag Pasta Alfredo, de light versie Maandag Baked Broccoli macaroni and cheese Dinsdag Moussaka (of uit eten) Woensdag Boontjes ovenschotel met aardappelpuree Donderdag Chicken Fajitas Vrijdag AGV, bloemkool en kaasburgers