he wat leuk een amber albarda topic!
hier staan allebei haar boeken in de kast en ik combineer haar manier van eten met die van 'de voedselzandloper'. Maar Amber is wat inventiever met haar recepten dus kook veel dingen volgens haar manier 
Ik heb wel de mazzel dat mijn buurman en tevens oom een biologische winkel heeft
Veel producten kan ik zo halen, het is iets duurder dan in de gewone supermarkt (al krijgen we familiekorting bij mn oom
).
Het enige wat ik nog moet vinden is baking soda. Dan kan ik ook wat lekkere schuldvrije koekjes en taartrecepten gaan proberen
Toad schreef:precies. Ik eet doordat ik gezond eet heel veel dingen niet, waardoor ik toch niet echt duurder uit ben. En ontbijten met havermout is ook goedkoop (behalve dan de rijstmelk waarmee ik het maak)
Ik gebruik ongezoete sojamelk en doe 50% melk 50% water. Nog gezonder en qua smaak proef ik weinig verschil. Sojamelk is de helft goedkoper dan rijstmelk en bevat dezelfde goede stoffen. Ik vond de rijstmelk/amandelmelk ook erg prijzig zeker omdat ik het echt elke ochtend eet. Maar het alternatief dat ik nu heb gevonden is net zo lekker en stukken goedkoper!