waar ik het meest gek op ben.. ehm.. alles denk ik ik ben afgelopen maandag nog geweest en ja ik krijg ontwenningsverschijnselen als ik een tijdje niet geweest ben
gelukkig werk ik in een restaurant waar we sushi als voorgerecht hebben, en als er wat over is aan het einde van de avond mogen wij dat mooi op eten
en iedere keer als ik bij mij eigen berichten kijk en de topictitel lees dan krijg ik alweer zin!
Twaalf
Geplaatst: 12-07-12 17:54
Jans heeft het zwaar te pakken
Cimmy en ik hebben ook nog zo'n voucher Andrea! Misschien meeting? Ik heb ook ontwenningsverschijnselen, binnenkort maar eens afhalen. Vind dat ik dat wel verdiend heb; derde jaar op school afgerond én een mooi contract ontvangen van mijn stage
K bedoelde idd zinnia in parkwijk. De sushi was daar erg goed, vooral die met kip en pittige saus . Susho today ga ik nu echt volgende week zaterdag proberen
Echwel
Geplaatst: 13-07-12 08:34
Jans kun jij die ik eerder noemde in Groningen bij de openingslijst zetten???
Imker
Geplaatst: 13-07-12 08:39
Zal ik me ook even voorstellen? Mijn naam is V.eerle, 35 jaar en al een aantal jaren sushiverslaafd. Het begint steeds ergere vormen aan te nemen, zodat ik zelfs nu thuis aan het rollen geslaagd ben met de spulletjes van Tupperware. Gelukkig heb ik mijn vriend in mijn kleine verslaving mee kunnen krijgen en gaan we nu zeker ééns per maand eten. Het is gezond dus moet dat niet het probleem zijn. En als ik kan kiezen tussen wokken of sushi, zal ik daar altijd voor kiezen.
KMF
Geplaatst: 13-07-12 11:37
cinn87 schreef:
K bedoelde idd zinnia in parkwijk. De sushi was daar erg goed, vooral die met kip en pittige saus . Susho today ga ik nu echt volgende week zaterdag proberen
Leuk leuk! Sushi today is veel beter vind ik dan haha Veel plezier!
Ik ben twee weken geleden voor het eerst naar Sumo in Amsterdam geweest, erg lekker en goede sfeer. Dol op de Maki's!
We zitten nu al drie kwartier bij shintori binnen, bestelling weggedaan. En zijn ze ons vergeten!!!!!!! Boze Boktmeisjes!!!
Imker
Geplaatst: 14-07-12 15:11
Klaar voor Shintori Den Bosch verslag?
Om 19.45 gereserveerd. Waren iets eerder, maar netjes naar de plaats gebracht (bijna op mijn plaat gegaan vanwege de gladde vloer). Net restaurant, geen vreetschuuridee en mooi ingericht. Om 19.50u ging dus de eerste ronde mee met de serveerster, maar om 20.30u hadden we nóg geen eten! Dus even GooischeVrouwenAct opgezet en toen was er binnen 2 tellen eten. Je kon goed merken dat ze tegen wat beginnersproblemen aanliepen (eten te laat/niet/2x of pas bij de volgende ronde) en we óók nog eens 20 minuten moesten wachten op de rekening. Die ben ik uiteindelijk zelf maar gaan halen aan de bar, maar ze deden noppes van de prijs af, wat ik wel schappelijk zou hebben gevonden. Ik denk dat ik wat eten/service betreft, toch bij Sakana blijf. Hier nog 2 plaatjes van het eten:
robincera
Geplaatst: 14-07-12 20:12
Ziet er goed uit! Is dat op de linkerfoto nou een aardbei nigiri? Jammer van de service.
Iemand al bij Tapasia in Ede geweest? Ik ga er volgende week zaterdag hoogst waarschijnlijk heen!
Iehhhhh die aarbei nigiri hahha. Was ie wel lkkr dan? Lijkt mij helemaal niets net als de bananen maki die je ook in best wat tentjes op de kaart ziet staan.