Ik ben vanmiddag met me stiefvader naar de molen hier op het dorp geweest om meel te halen en het was ook nog eens nationale molendag dus we konden ook nog de molen van binnen bekijken en bovenop staan. Ik zag tot mijn verbazing dat ze speltmeel hadden dus dat meteen gekocht, en nog een kilo biologisch (jaja, de man zei: gewoon of biologisch, en me stiefvader weet hoe biologisch ik bezig ben dus hij koos bio speciaal voor mij) Was echt verbaasd hoe goedkoop het nog was, 1 kilo van beiden dus samen 2 kilo voor 3,60. En ook nog 2 pakken pannenkoekenmeel voor 3.60. Ze waren ook pannenkoeken aan het bakken en toevallig hadden ze net met hartig beslag, rucola en roomkaas, smaakte verrassend lekker!
Vanavond moet ik voor me avondeten wat meenemen voor onderweg en heb gekozen voor een koude wrap met 1 met babyslamelange, kruidenkaas en gerookte zalm en eentje met kipfilet. En oja, nog een bakje aardappelsalade, aardig gezond lijkt me nog zo. ^^ Morgen iets 'ongezonder', dan ga ik een aardbeienkwarktaart maken voor moederdag, maar dat moet kunnen.