Ja, het grammatica-niveau is echt om te janken af en toe. Of mensen die Engels gebruiken, terwijl ze het eigenlijk niet kunnen. Ziet er ook niet echt aantrekkelijk uit om op te stemmen..
Donkerblauw schreef:Iets met kaas en tomaat. Was net te laat met een print screen te maken. Misschien kom ik 'm straks nog wel een keer tegen.Zie nu ook lasagna-chips voorbij komen. Yum! Hihi die is van mij
Nieuw! Bokt chips! Een heerlijke smaak van een vleugje paardenscheit en een mix van lekkere kruidige kuil!Dat kan ik ook opsturen
Negra_Lover schreef:Nieuw! Bokt chips! Een heerlijke smaak van een vleugje paardenscheit en een mix van lekkere kruidige kuil!Dat kan ik ook opsturen
Ik blijf maar klikken maar mijn Fish and Chips(blauwe zak) nog niet voorbij zien komen.Je kan niet op je eigen zak stemmen denk ik?
Maar het lijkt me erg lekker ... Nu hopen dat niemand het afpikt...(A) Hoe zit dat eigenlijk met de tich dezelfde namen...?
Nee dat kan bijna niet waar is chips normaal ook nog maar van gemaakt, oja van fantasie met een snufje zout
Haha penis- en aardappelchips. Hot Wings heb ik wel voorbij zien komen, en ook op gestemd. Dus misschien was het wel die van jouw 0mandy0.
0mandy0 schreef:Maar het lijkt me erg lekker ... Nu hopen dat niemand het afpikt...(A) Hoe zit dat eigenlijk met de tich dezelfde namen...?Dan kijken ze naar je motivatie dacht ik ? Teminste als je beide in de finale zit.