Anne_mieke88 schreef:Als je ze krijgt zou je ze ook naar mij willen sture ?
Natuurlijk! Naar je Gmail-adres? Of liever pb?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Haha, als ik het al ruik denk ik: neuj... Hoeft nietJe ruikt ook echt de pure chocolade heel sterk.
Ik las hier mensen die de topping veel te veel vonden. Viel bij mij wel mee. Ligt er aan hoe je het er op spuit denk ik. Wel vond ik het teveel poedersuiker voor de topping. De texture van de poedersuiker voel je echt nog in die topping. Dus niet helemaal glad.
Verder zou ik het wel handig vinden als van tevoren aangegeven werd hoe lang het hele voorbereiden, bakken en decoreren duurt. Dus niet alleen de baktijd zelf, maar gewoon hoe lang je er mee bezig bent.
En misschien ook wel handig om te zeggen hoe het beste te bewaren als ze klaar zijn. Want mijn ervaring is dat het in de koelkast redelijk hard wordt, die topping.
Daarnaast vind ik 20 cupcakes voor een normale portie wel veel. Bij veel mensen passen ze er niet in één keer in en ik zou niet uit mezelf meteen 20 cupcakes maken. Eerder 10.
En ze heeft het over 'grote cupcakes', maar welke cups je dan moet gebruiken is niet duidelijk.
En misschien is het makkelijk om een soort boodschappenlijstje bij te voegen, zodat je niet zelf alle ingrediënten moet gaan optellen als je inkopen gaat doen. En een tip zoals het gebruiken van een ijsschep bij het vullen is misschien wel een goede om toe te voegen.
En de slagroom stond ook bij mij als 'room'. Als ik het hier niet had gelezen had ik het niet geweten.
Tot zover. De rest moet ik even over nadenken. Dit heb ik dus tot nu toe opgeschreven.
Polivy schreef:Ja idd 12 ofzo is veel beter.
Ik heb ook gewoon normale cups gebruikt maar die noem ik niet grote cupcakes.
2 eetlepels is ook een goede. Ik vind het altijd lastig om precies te kunnen zeggen: dit is 2/3. Zulk soort tips kunnen wel helpen denk ik.