Net nog even naar Sweetycake geweest. Wat blauwe en witte marsepein gekocht, biscuitmix en zo'n vormpje waarmee je dat gekapitioneerde effect mee maakt.
Oh de diamond cutter Gok ik? Waar je die ruitjes mee maakt?
1234
Geplaatst: 04-04-11 17:04
Ik heb trouwens ook weer een bestelling gedaan bij DLT
1 x Pettinice Extra Wit rolfondant, 1 kg. 1 x Wilton EU Icing Color - Sky Blue - 28gr. 1 x Patchwork Cutter Butterflies, Ladybirds & Bees 1 x FMM Alphabet & Numbers tappits Upper Case SCRIPT 1 x FunCakes Fruit Rolfondant Framboos - 250gr - 1 x PME Flower Blossom Plunger Cutter Large 1 x Wilton EU Icing Color - Golden Yellow - 28gr.
Heb t bescheiden gehouden xD haha was iets van 35,- incl. verzendkosten (anders krijg k weer zown reactie van mn ouders : want zij zien mijn afschrijvingen ook, hahah)
Ben benieuwd hoe de taart gaat worden (ga em pas eind april maken hoor)
Ik ben ook op zoek naar iets in de buurt van Den Haag....
Li_lee_yang
Geplaatst: 04-04-11 18:12
liloenstitch schreef:
Ik ben ook op zoek naar iets in de buurt van Den Haag....
Ik ook! dus als je eens iets weet?
Heb laatst al 2x gemaild naar 'bijzonderlekker', maar die reageren niet
MamaMiesje
Geplaatst: 04-04-11 20:39
Mayo schreef:
Oh de diamond cutter Gok ik? Waar je die ruitjes mee maakt?
P'sies! Dát!
IngridB
Geplaatst: 04-04-11 21:29
Ik ben al een tijdje een stille meelezer, maar kan al die heerlijke en mooi uitziende taarten niet weerstaan , dus....jullie hebben me aangestoken hoor . Heb m'n eerste spulletjes besteld en ga deze week een poging wagen. Kan niet wachten, m'n handen jeuken om te gaan beginnen. Nou maar hopen dat het goed gaat komen
TinkerTom
Geplaatst: 05-04-11 09:46
ik heb weer cc`s in de oven staan...kwam een recept tegen in het foldertje van de aldi...niet zo n gek idee...kijken of het lukt... een eetlepel jam door het beslag, cc vormpjes vullen en een paaseitje in het midden stoppen...
1234
Geplaatst: 05-04-11 10:00
mn bestelling is in behandeling en wordt vandaag al verzonden super service! K dacht ik bestel dit keer ruim van tevoren (heb het pas rond 25 april nodig), heb k ook geen stress of het wel optijd aankomt, of dat het te lang duurt ofzo xd
veel plezier meiden, vind het erg jammer dat ik er niet meer bij kon. Ik ga nog ff kijken waar het nog meer kan. En anders kom ik wel een keer op les bij een van jullie.
Vandaag ook weer bezig met een taartje. Lekker Mona Luchtigtoetje Aardbeien + wat stukjes verse aardbei en slagroom+verse aardbei als vulling Even op laten stijven nu in de koelkast, daarna afsmeren en weer op laten stijven. Nu even op zoek naar een goed te gebruiken FC Twente logo
Mayo
Geplaatst: 05-04-11 10:59
Is goed hoor
Hoop dat het goed gaat vanavond. Ik heb nu voornamelijk zo'n dag dat ik weer terug in bed wil gaan liggen
Mag ik me ook weer melden Staan nu 3 bolletjes in de oven Bij nr 1 ben ik met mijn domme kop vergeten er ook een beetje bloem in te doen Aan de zijkanten Ben benieuwd
hmmm...ben bezig met de john deere taart voor morgen maar af en toe loop ik ff naar de paarden. Volgens mij is Kinke niet helemaal lekker. Ze ligt erg veel maar ze oogt wel allert. Ze vertoont ook geen koliek verschijnselen.