Kwam jullie net tegen op de home page, toen ik bedacht dat het topic idd al een tijdje niet meer hoog stond bij eigen berichten...
dus hier ben ik weer!
(wel komende 2 weken weinig bijlezen ivm tentamens) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(wel komende 2 weken weinig bijlezen ivm tentamens)
)
.
). Ik wil graag een taartzaag aanschaffen, maar welke is nou fijn? Ik zag dat ze er ook een hebben bij de Ikea, maar ik die wel fijn? Ik wil er een waar ik 3 lagen (dus met 2 zaagjes) makkelijk mee kan zagen
.
) moet dus dinsdag een taart voor een collega meenemen, ik heb net het buiscuit gemaakt het zijn dus 2 ronde vormen van 30 cm, 1 van 20 cm en 1 van 15 cm geworden gevild met banketbakkersroom en kersen gemengd met slagroom (heeeerlijk net geproefd
) wat zou ik hiervoor kunnen vragen? ik dacht tussen de 15 en de 20 euro of is dat teveel?
maar ze zijn super mooi geworden!

Falona schreef:@linda: mijn strikken gingen vroeger ook altijf scheef omdat ik ze verkeerdom deed. Probeer het lint dat je om de eerste lus doet eens om te draaien. Dus linksom er omheen ipv rechtsom (of andersom)
Ik vind je taarten trouwens erg goed geslaagd!
. Ik stond allemaal aan die strik te draaien
. 

) Gaat echt heel goed.
.
En in de tweede plaats: ik hou niet van haastwerk, hoe sneller het moet hoe erger het wordt