Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:Zonnetje81 schreef:Zij maakte dan gewone naturel kwark en gooide er dan blikje mandarijntjes in. Was zoo lekker. Ik dacht dat is best een lekkere (magere?) vulling dan!
doe ik ook altijd met mandarijntjes en lekker is hij zeker, maar laat dat mager maar weg, kwark is al vetter dan yoghurt, (je kunt wel lightkwark gebruiken trouwens) maar er gaat ook nog 250ml slagroom doorheen
Jaime_ schreef:Haha k lees het nu pas! En dan zeg je niet eens even tegen mij dat jij ook op bokt zitwie was jij dan
?
asjemenou schreef:Wat voor vorm heb je Marieke?
Als je zo`n ringvorm heb, dan kun je misschien de eerste laag van je kapsel in de ring leggen en dan de kwark eroverheen gieten?
Als je hem dan op laat stijven in de koelkast dan kan daarna de ring er weer af.
Zonnetje81 schreef:asjemenou schreef:Wat voor vorm heb je Marieke?
Als je zo`n ringvorm heb, dan kun je misschien de eerste laag van je kapsel in de ring leggen en dan de kwark eroverheen gieten?
Als je hem dan op laat stijven in de koelkast dan kan daarna de ring er weer af.
Ik heb nog niksmaar dat is misschien wel een idee!
Trekt het dan niet in de cake/biscuit?
orrieborrie schreef:Jaime_ schreef:Haha k lees het nu pas! En dan zeg je niet eens even tegen mij dat jij ook op bokt zitwie was jij dan
?
Ik ben Petra. Ik heb wel een idee wie je bent, maar weet het niet zeker.![]()
Ik had het kunnen zeggen ja..Maar bokt is nog een klein beetje uit mijn gedachten sinds het overlijden van mijn paard vorige week.
Ben ook blij dat ik me nu even kan storten op het huiswerk.