Maar ik kan hem nu niet meer vinden. Bij een vriendin in de supermarkt is hij nog wel, maar hij smaakt toch niet meer zoals vroeger

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deedee19 schreef:ik zag van de week dat de iglo groentesticks weer terug zijn(zelfde als vissticks alleen dan met groente erg fijn voor een vega als ik) Die zijn jaaaaaaaaaaren weg geweest en nu weer terug met NIEUW sticker erop
Ben benieuwd of ze nog net zo lekker zijn als toen.
Jipster10 schreef:Vroeger had ik eens een soort limonade die ontzettend lekker was, Slimpie was het volgens mij...
Maar ik kan hem nu niet meer vinden. Bij een vriendin in de supermarkt is hij nog wel, maar hij smaakt toch niet meer zoals vroeger
Caye schreef:Jipster10 schreef:Vroeger had ik eens een soort limonade die ontzettend lekker was, Slimpie was het volgens mij...
Ik koop ze altijd voor me kinderen bij de Jumbo
shetjessweet schreef:Ik mis de chocoladeflensjes van de AH! Dat waren flensjes met een soort van reep chocola erin. Die kon je in de magnetron zetten en dan smolt de chocolade. Verkopen ze geloof ik al zo'n 2 jaar niet meer. Zo'n lekker toetje...
Cyntje schreef:shetjessweet schreef:Ik mis de chocoladeflensjes van de AH! Dat waren flensjes met een soort van reep chocola erin. Die kon je in de magnetron zetten en dan smolt de chocolade. Verkopen ze geloof ik al zo'n 2 jaar niet meer. Zo'n lekker toetje...
Mijn man kwam laatst met zoiets thuis van de Jumbo.
Weliswaar geen chocoladereep erin meer een soort pasta, maar deze kunnen ook in de magnetron/oven
Sodera schreef:Maar dan gaat je prik er toch uit? Als je suiker toevoegt, gaat de prik eruit..