@Chubby, Zaanse mayo heeft de minste KH en veel gezonde vetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneve schreef:phormicola schreef:Dan ken je mij nog niet, ik ben de koningin der luiwammesen.Ik vind drie dagen per week lesgeven aan beginners sport zat
Waar het mij vooral om gaat is dat ik niet meer sta te bibberen en kokhalzen van de honger (1,5 uur na de maaltijd al). En dat is nu geluktAls ik iets afval vind ik het prima
Kijk dat is nog eens een goede opmerking: je wil gewoon zonder eeuwige honger en zonder eindeloos sporten toch slank door het leven. En dat lukt met KH arm gewoon stukken beter dan met wat voor dieet dan ook. Prima toch!
Ook een lekker toetje: creme fraiche met een paar flinke eetlepels cacao en wat zoetstof, goed mengen voor de lekkerste chocolade mousse!! Bijna geen KH en heeeel erg lekker.
Ik heb zelf verder geen zoete trek (meer) dus ik durf me wel te wagen aan dit soort lekkernijen.
Red_Savage schreef:@phormicola: dat klopt ook wel, maar ik heb het eerder gedaan. makkelijk was het niet maar het was de enige manier waarop ik een klein beetje afviel. Ik vind het gewoon heel erg lastig dat ik niet ook gewoon, zoals iedereen, dagelijks best wat brood mag eten of wat dan ook. Ik snap echt niet waarom ik zo belachelijk snel aan moet komen.
Gister ben ik begonnen en het ging nog goed ook. Lang leve salades en groentensoep
Red_Savage schreef:Okee, South Beach klinkt idd wel al een stuk 'minder' evil dan Atkins.Al ben ik echt een beetje bang dat ik die eerste fase niet overleef mbt energieniveau.
Ach, en ik geef toe hoor, ik ben ook niet echt dik. Wel verre van dun. Het verzameld zich ook echt allemaal op mijn buik. Blugh,ik walg er echt van.