Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxDamelzaxX schreef:Welshcobfan schreef:Mijn eigen melkkies in de pinda'sDie was eruit gevallen en had niets gemerkt... was in de pinda's gevallen.
En inderdaad: ik was er lekker op aan het kauwen. Gatver
Verder: moertje in het brood (au!).
Rups in de pruim was het toppunt... had die onthoofd. En sindsdien nooooooit meer een pruim aangeraakt
Oeh, een rups in je pruimJakkes
Hackie schreef:Karlijntjee schreef:Ik was een keer bij een vriendin gaan eten, kwam er ineens een worm uit mijn broodje, heb er niks van gezegd, maar durf niet echt meer te eten bij die vriendin!Eigenlijk kan ze er ook niks aan doen, maarja,
Ligt echt dubbel om jouw verhaal.
Ik had het ook, ik zat een wit broodje bij een vriendin liep er opeens een zwart over mijn broodje, later de broodzak geinspecteerd en daar zaten nog meer 'vriendjes'
eppie38 schreef:Een stukje tand /kies in een frikadel, dus eeeeh nee voor mij geen frikadellen meer, bleeeh, word weer misselijk als ik er aan denk.
Vandaag trouwens wel een fazant in de stal gevonden, arm vogeltje was een kadootje van Diesel een fox/russel.
Schijnen wel lekker te zijn maar heb haar toch maar begraven, snik. Gekke dier legt hem zo voor me voeten neer, kijk eens mam voor jou.
trustHim schreef:eppie38 schreef:Een stukje tand /kies in een frikadel, dus eeeeh nee voor mij geen frikadellen meer, bleeeh, word weer misselijk als ik er aan denk.
Vandaag trouwens wel een fazant in de stal gevonden, arm vogeltje was een kadootje van Diesel een fox/russel.
Schijnen wel lekker te zijn maar heb haar toch maar begraven, snik. Gekke dier legt hem zo voor me voeten neer, kijk eens mam voor jou.
zo kreeg ik van de week een jonge merel van mijn kat, eh nee dank je poes, heb t arme beest naar de vogelopvang gebracht maar hij zal het waarschijnlijk wel niet gehaald hebben