Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:20

Ik vraag me echt af hoe dingen als teennagels in kroketten terecht komen. Het is toch niet dat je op je werk je teennagels gaat zitten knippen? :? :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:20

Proefde je dat verschil dan niet, eppie? :P

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:31

Ik had ook een een keer larven OVERAL in huis.

Op een gegeven moment begint me moeder te gillen JOOP ER ZIT EEN LARF IN DE KLEDINGKAST!

Alles gecheckt, bleek het uit een zakkonijnen voer gekropen te zijn, wat er dus al een paar dagen stond, in de bijkeuken, gewoon neergezet, en daarna geen aandacht meer aangeschonken, maar het was wel aan de andere kant van het huis, dus heb me bed enzo goed gecheckt voor ik ging slapen :')

Woon nu op de antillen, heb ook al eens een haar uit chinees eten gehaalt (Misschien zouden die chinezen eens iets aan haar utival moeten doen :D ?? )

En omdat alles bij ons in de container, al zoooo vaak van die vieze zwarte beestjes in de pasta/sauzen enz.

Kopen nu bijna alleen nog maar doorzichtige pakken, zonder de extra eiwitten :)

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:45

Ieuw ieuw ieuw ;-)
Lekkere verhalen weer.

Ik herinner me er nog eentje (als je al die verhalen leest komt ut vanzelf weer boven ;-) ). Vroeger kreeg ik altijd eten van m´n vader mee toen ik op kamers woonde. Maar mijn vader teelde biologisch (vandaar ook de rups in de bloemkool die ik eerder noemde). Gaf hij me een keer een blikken trommel met gedroogde bruine bonen mee. Zag er heel normaal uit hoor, van die keiharde glanzende droge bruine boontjes. Maar ja, in de kast gezet, nooit weer naar omgekeken (aangezien je dat een uur moet koken voor dat eens eetbaar is).

Toen ik ging verhuizen stond ik met die trommel in m´n handen, wist niet eens meer dat ik ´m had, zie het nog zo voor me, het was een heel lief rond trommeltje, holly hobby style, wit met blauwe kleine bloempjes. Maar toen ik het deksel eraf deed bleek het 1 krioelende bende geworden, allemaal torretjes met van die leuke bewegende kaken, aaaaaarrgggghh . En die ook gelijk die trommel uitkropen over m´n handen heen. Dus ik liet ook nog die trommel uit m´n handen vallen!!! Al die torren over de vloer. Er was bijna geen boon meer over, ze hadden alles opgevreten.

Daarna dus ook NOOIT meer bonen uit eigen tuin gegeten!

Dat moet toch wel bijna 28 jaar geleden zijn hihi.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:48

Mientjeuh schreef:
Ik vraag me echt af hoe dingen als teennagels in kroketten terecht komen. Het is toch niet dat je op je werk je teennagels gaat zitten knippen? :? :')

Dat vraag ik me ook af... en een condoom?!

Hackie

Re: Wat is 't vreemdste wat je vond in je voedsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:52

Iel nou ik heb wel een idee ...

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:41

Een aparte haar in m'n broodje gezond... (ik zeg maar niet wat voor haar 't was..) en ik wil echt niet weten hoe ie daar kwam :P

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:44

een katten brok tussen een broodje gezond, egt heel vies:S

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:48

Airiin schreef:
Mientjeuh schreef:

Dat vraag ik me ook af... en een condoom?!

Ik moet er niet aan denken :x

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:02

Bah wat een vieze dingen zeg. Vooral het idee van nagels in je eten vind ik echt ranzig.
Ben gelukkig niet veel meer tegen gekomen dan stukjes plastic in m'n verse smoothy. Na 2x klagen, kwamen ze er achter dat ze een dop mee vermalen hadden. Vond het al zo raar smaken :D

Ik ben panisch voor maden. Ik weet zeker dat als ik die in m'n eten tegen kom, ik daar echt een trauma aan over houd. Een collega van mij had een keer een made in haar mond nadat ze pindarotsjes gegeten had. Die hoeft ze dus ook nooit meer.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 20:16

Wow, wat een hoop reacties in een dag! :))

Wat een rare dingen kom je tegen zeg, ongelofelijk! :')

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:17

Ik vond eens een nagel in me brood, maar ik zat er ook nog lekker op te kauwe en mezelf maar afvrage waarom ik het niet wegkreeg.

Bij nadere inspectie, dus moest het uit me mond hale :r bleek het gewoon een nagel te zijn.
Nooit meer brood van die bakker durven te eten. Het mooiste is nog wel dat mijn moeders vriend bij die bakker werkt :Y)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:23

XxDamelzaxX schreef:
Welshcobfan schreef:
Mijn eigen melkkies in de pinda's :+ Die was eruit gevallen en had niets gemerkt... was in de pinda's gevallen.
En inderdaad: ik was er lekker op aan het kauwen. Gatver :+

Verder: moertje in het brood (au!).
Rups in de pruim was het toppunt... had die onthoofd. En sindsdien nooooooit meer een pruim aangeraakt :=

Oeh, een rups in je pruim :P Jakkes :P

Rups in pruim is toch niet zo bijzonder? :Y) O:)

Sohee... als je aant dieeten bent en het lukt niet zo: paar van deze pagina's uitprinten en in de keuken hangen. JUK!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:23

een maad (maaien weet je wel waar je ook mee ken vissen) in me sultana hartig, NOOIT meer gegeten :n

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:29

Hackie schreef:
Karlijntjee schreef:
Ik was een keer bij een vriendin gaan eten, kwam er ineens een worm uit mijn broodje, heb er niks van gezegd, maar durf niet echt meer te eten bij die vriendin! :') Eigenlijk kan ze er ook niks aan doen, maarja,

:+ Ligt echt dubbel om jouw verhaal.

Ik had het ook, ik zat een wit broodje bij een vriendin liep er opeens een zwart over mijn broodje, later de broodzak geinspecteerd en daar zaten nog meer 'vriendjes' :D

Whoe, zo was ik een keer bij een vriendin waar we broodjes worst kregen. Ahum.. broodje was half beschimmeld. Ik ging daar dus ook niet meer eten :o

Bloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:34

Ik ben een keer een heel vies beestje tegen gekomen in mijn eten, ik had me eten gelijk weggegooid.

Me zus had een dikke larve in haar chocomelk gevonden. Ze had er gelijk een trauma aan overgehouden. :(:)

Bah wat een verhalen hier zeg :r
Ik denk dat ik voortaan eerst mijn eten inspecteer :Y)

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:37

Aaah, ik zit nu te eten maar dat trek ik dus echt niet. Brrrrr. Teennagels (zit een salade te eten).

Ik lees vlg keer wel verder, whahahahaha (blijf het een leuk topic vinden, hihi)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:41

eppie38 schreef:
Een stukje tand /kies in een frikadel, dus eeeeh nee voor mij geen frikadellen meer, bleeeh, word weer misselijk als ik er aan denk.
Vandaag trouwens wel een fazant in de stal gevonden, arm vogeltje was een kadootje van Diesel een fox/russel.
Schijnen wel lekker te zijn maar heb haar toch maar begraven, snik. Gekke dier legt hem zo voor me voeten neer, kijk eens mam voor jou.

zo kreeg ik van de week een jonge merel van mijn kat, eh nee dank je poes, heb t arme beest naar de vogelopvang gebracht maar hij zal het waarschijnlijk wel niet gehaald hebben

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 20:47

trustHim schreef:
eppie38 schreef:
Een stukje tand /kies in een frikadel, dus eeeeh nee voor mij geen frikadellen meer, bleeeh, word weer misselijk als ik er aan denk.
Vandaag trouwens wel een fazant in de stal gevonden, arm vogeltje was een kadootje van Diesel een fox/russel.
Schijnen wel lekker te zijn maar heb haar toch maar begraven, snik. Gekke dier legt hem zo voor me voeten neer, kijk eens mam voor jou.

zo kreeg ik van de week een jonge merel van mijn kat, eh nee dank je poes, heb t arme beest naar de vogelopvang gebracht maar hij zal het waarschijnlijk wel niet gehaald hebben

Tsja..
Dan zal er bij poes ook wel iets vreemds in het eten hebben gezeten dat hij op jacht ging.. :Y)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:07

Aaaaarrrghhhhajakkessssssss, wat zie ik hier toch smerige dingen voorbij komen bleeeeeeeee, gelukkig eet ik geen vlees/vis/gevolgelte en of zeebanket.

Een potje pijnboompitten gehaald bij de AH, daar zat een lang zwart haar in, gatver, gelijk weggegooid natuurlijk.

Verder gelukkig niets smerigs in me eten meegemaakt.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:20

Oh wat een smerig topic! Ik zit echt met kippenvel alles te lezen.
Gelukkig blijft het bij mij tot bescheiden schimmel in een glazen pot met champigonschijfjes!

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:03

Een keertje een stuk koeientand in de shoarma ..
mieren op je brood.. :S

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:06

ik vind het trouwens wel knap dat jullie een teen van een vingernagel kunnen onderscheiden. veel mannen hebben bredere vinger nagels dan ik teen nagels heb hoor!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:12

Ik wou een keer een spekje in mn mond doen bij mn oma. Zie ik ineens iets bewegen. Was het ook een of andere larve. Ik controleer nu automatisch elk spekje die ik eet.

Ook ben ik eens een vissenoog tegengekomen in een bak nasi van de Chinees. Zag er heel eng uit. Heb daarna een hele tijd niks meer gehaald bij die Chinees.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:13

ik wou daarnet iets gaan halen om te knabbelen maar heb het maar uit mijn hoofd gelaten toen ik aan dit topic dacht :')
heb wel een pakje spek eens grondig bekeken :=