Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
in Noorwegen dronken we niks anders
Wardie schreef:Pytipanne (weet niet of je het zo schrijft..), is een Zweeds gerecht met aardappelblokjes, spekjes, ui, champigons en een soort kaasmengsel erdoor, heeeerlijk!!
De Ikea heeft het wel maar die is lang niet zo lekker als die in Zweden!
En koekjes van vroeger, soort dino's met chocolade erop Nell_ schreef:ik mis de 4cheese pizza van de Edah! (ze hebben nu overal wel soortgelijke pizza's, maar de echte is weg!) Want hier bestaat de edah nergens meer!
Judith_M schreef:LizMD schreef:Kiwi-kwarktaart heb je van dr oetker. Maar dan moet je nog steeds een supermarkt hebben die het verkoopt en dat weet ik zo snel niet.
![]()
![]()
* Gaat direct op zoek *

Spirit_ schreef:De Joppiesaus!
Black2000 schreef:Jeaulijn schreef:Jelly Beans! Lidl had ze een tijdje, maar zijn weer uit assortiment, was toen een thema ofzo.. Iemand enig idee?? Ik lees dingen over via internet bestellen, maar dat gaat wel erg ver voor paar snoepjes..
Sommige Jamins verkopen Jellie beans, geloof ik, alleen mega-duur!
LiNdA1986 schreef:Ik mis dat lekkere ijs van Mars, Snickers in van die soort Ben en Jerry potten, die zag je vroeger nog in de winkel maar zijn er nu uit.

Silfanoo schreef:Spirit_ schreef:De Joppiesaus!
Joppiesaus heb je toch gewoon in de supermarkt?
Of is dat er al niet meer?
Het is er iig wel geweest
breezy302 schreef:de winner taco mis ik ook!
Wardie schreef:Pytipanne (weet niet of je het zo schrijft..), is een Zweeds gerecht met aardappelblokjes, spekjes, ui, champigons en een soort kaasmengsel erdoor, heeeerlijk!!
De Ikea heeft het wel maar die is lang niet zo lekker als die in Zweden!